Part 2-Gólyatábor

113 6 0
                                    

Augusztus 30.
A telefonom hangjára keltem. Ránéztem a kijelzőre "gólyatábor", írta a telefonom. Kipattantak a szemeim, izgatottam kimásztam az ágyból és a fürdőbe vetettem magam. Fogat mostam és felöltöztem. Egy fekete sort és egy fehér trikó volt rajtam "i love unicorn" felirattal. Kivasaltam a hajam, raktam magamra minimális mennyiségű sminket és megnyitottam a telefonom jegyzeteit, amibe előző este felírtam mit kell még beraknom a bőröndömbe. Gyorsan bedobáltam a szükséges dolgokat. A töltőmet, fülhallgatómat, kaját és innivalót egy kistáskába rajtam hogy kéznél legyen. Ránéztem a telefonomra 7:30. Úristen már csak pár perc és indulunk a suliba gyülekezni. Szét vet az ideg. Nagyon izgulok. Levonszoltam a bőröndömet a földszintre és bekaptam egy pár kekszet, hogy ne legyek annyira éhes.
- Gyere. Indulunk.-állt fel anya az asztaltól.
- Oké.
Basszus nagyon félek. De nem úgy mint egy felelésnél. Hanem izgatottan. Nagyon vártam. Elindultunk a kocsival. Mikor a suli előtt lepakoltunk már kész voltam. Remegtem mint egy kocsonya. Bementünk a hatalmas épületbe és megálltunk az egyik ajtó előtt. "F2". Ez volt ráírva az ajtóra. Anya már nem akart bejönni a terembe és én sem szerettem volna. Gyorsan nyomtam két puszit az arcára és beléptem a terembe. Húsz ember tekintetét láttam magamon. Betti (az egyik régi osztálytársam. Legjobb barátnők VOLTUNK) az első sorba ült. Nem volt meglepő hogy már ültek mellette mégis rosszul esett, hogy nem tudtam az egyetlen régi barátnőm mellé ülni de fel sem tűnt neki. Leültem a leghátsó sorba. Elővettem a telefonom és kockulni kezdtem. Felmentem Facebookra meg Instara, mert még az ofő sem érkezett meg.
- Érdekes a Facebook?-jött oda hozzám Gergő (régi osztálytásram).
- Nagyon.-mondtam mosolyra húzva a számat.
- Akkor jó.-mondta ő is mosolyogva.
Eltelt tíz perc.
- Szia!-jött oda hozzám egy lány.
- Szia!
- Leülhetek melléd?-kérdezte az idegen lány.
- Persze.-mondtam vigyorogva.-Hogy hívak?
- Vivien.-nyújtotta a kezét.
- Dominika vagyok.-nyujtottam én is a kezem.

Átkozott remény😕Donde viven las historias. Descúbrelo ahora