Tanıtım

7.2K 652 77
                                    

Merhaba Sevgili Okuyucu. Benim sırlarla, acılarla dolu hayatıma hoş geldin. Yeri geldiğinde bana acıyacaksın yeri geldiğinde yüzünde tebessüm oluşturacağım.

Benim kim olduğu mu merak ediyorsun değil mi?

O zaman hiç vakit kaybetmeden kendimi sizlere taktim edeyim.

Adım Berze KILIÇASLAN. Annem, biz küçükken vefat etti. Bir tane canımdan çok sevdiğim kardeşim var. İsmi Berfin... Berfin KILIÇASLAN.  O 18, ben 24 yaşındayım. Şanlıurfa da yaşıyoruz. 

Küçük ailemin diğer üyesi, evimizin direği Hasan KILIÇASLAN. Valla babam diye söylemiyorum mert bir adamdır. İkimizi de çok sever.

Aaa unutmadan onuda buraya yazmazsam olmaz sonra bana darılır. O bizim Sultanımız, ikinci annemiz Fatma Sultan Akçay. Ton ton pofuduk yıllarca kahrımızı çeken sadık hizmetkarımız.

Evet Sevgili Okuyucu. Buraya kadar hayatımda yer edinen en güzel insanları sana kısaca özet geçtim. Şimdi sana anlatacaklarım seni üzebilir. O yüzden affet.

Hadi bakalım hikayemize başlayalım 🤗

------------------------------------------

Telefonun alarm sesiyle gözlerimi açtım. Banyoya girip rutin işlerimi hallettim ve odadan çıktım.  Konak bugün çok sesizdi. Hayrolsun diyip merdivenlerden aşağı inmeye başladım.

Tam o sırada gökyüzü siyahlara bürünmüştü. Başımı kaldırdığım zaman burnuma yağmur damlaları düşmeye başladı.  Etrafta kimse yokken bir anda nerden çıktığını bilmediğim insanlar avluda koşuşturuyordu. Bir tarafta kazanlarla yemek pişiren kadınlar bir tarafta kürtçe ağıtlar yakan kadınlar vardı.

Şaşkın bir şekilde ertafta olan biten şeyleri gözlemliyordum.

Kafamın içinde hep "neden" sorusu dönüp dolaşıyordu.

Neden yemekler veriliyor? Neden ağıtlar yakılıyordu? Bu evden kimin cenazesi çıkmıştı?

Kolumun dürtüklenmesiyle kan ter içinde gördüğüm kabustan uyandım. 

"Abla.. abla sakin ol geçti. Sadece kötü bir rüyaydı. Lütfen sakin ol"

Derin  nefes aldım.

Evet kardeşimin dediği gibi sadece kötü bir  rüyaydı. Kafama takmama gerek yoktu.

------------------------------

Ah! Nerden bilebilirdim ki o kötü rüyanın bir gün gerçeğe dönüşüp en sevdiği mi elimden alacağını...

Yeni hikayeme destek olun. Oy ve yorumlarınızı eksik etmeyin :))

İÇİMDEKİ YANGIN (ARA VERİLDİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin