Cissanthemos roku 1034, 30 - ego dnia marca

19 5 2
                                    


30 - ego dnia marca ówczesnego roku boskiego w Haizzie z olbrzymiej łaski Bogów Kreatorów K'eni i Lannwita, jak również Opiekuna naszego Walecznego Cissanthemosa  doszło do spotkania dwóch przedstawicieli Arystokracji, a w tym znakomitego patryta Elwina Meridiańskiego. Swoją obecnością zaznaczyli się również Wielki Meodyk, kapłan i pośrednik nasz z Światem Bóstw i generał Vir, który z Przystani przybył na rozkaz Jaśnie Pana Naszego Azbestana IV , aby o postępach ekspansji powiadomić go raczył.

Na spotkaniu Królewska Mość obwieścił datę następnej narady wojennej na dzień Zstąpienia Świetlistej K'eni datujący się na 6 kwietnia. Zaplanowano również audycję z rodem Meridium w sprawie niecierpiących zwłoki pertraktacji i krucjaty do Ziemi Świętej. 

Jaśnie Pan Nasz Azbestan IV wraz z Wielkim Meodykiem, który radzi władcy naszemu w imię Walecznego Cissanthemosa, powzięli kroki mające na celu zdławić bunty ras nieczystych i na zawsze wyplenić je z Królestwa. W tymże celu została poruszona sprawa jeńca meodykatu.

Także inne rozmowy nasi przywódcy prowadzić raczyli, a wszystko co zostało na tamtym spotkaniu poruszone w imię ulepszenia Imperium Cissanthemejskiego i glorii Bóstw naszych i Opiekunów zostało. 

- Ghyrk z Navy

Odrzucając honorOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz