MASAL'dan
Her şey çok güzel gidiyor. Hiç bir sorun yok fakat kalbimin bi yerinde boşluk var. sanki kötü bir şey olmuş gibi hissediyorum. Ama her şey yolunda. Neden böyle hissediyorum bilmiyorum. Ne yapsam o boşluk dolmuyor.
Diye düşünürken EMRE geldi."Ne yapıyorsun aşkım."
"Hiç bir şey. Oturuyorum."
"Ne oldu yüzün bir durgun."
"Biraz yorgunum da o yüzdendir."
"Ben gidiyordum da haber vermek için geldim."
"Nereye"
"Şu üç aydır uğraştığım gizli görev yokmuydu. Bugün adamlar FIRAT'a GİZEM'e ve bana güven testi yapacaklar."
Ah EMRE ah, bu kızla aynı görevde olduğuna inanmıyorum. Böyle olmasını sen istemedin aslında ama olsun o kıza hiç güvenmiyorum.
"Aaa ben onu unutmuşum. Kusura bakma canım kendine dikkat et olur mu?"
"Sen de dikkat et. hadi görüşürüz."
Bana ne olmuştu böyle,her şeyi unutur olmuştum çok mutsuz hissediyordum kendimi. Bu yüzden de FADİME ile birlikte alışverişe çıkmaya karar verdik.
FADİME geldi ve yola çıktık.EMRE'DEN
Yola çıkmıştık gidiyorduk. Acaba bize ne yaptıracaklardı. Umarım kötü bir şey değildir.
Sonunda geldik. Korkuyorum, ya birisini öldürmemi isterlerse ne yaparım ben. masum birini öldüremem ki ben, öldüremem.Mafyanın başı : "eveeet demek geldiniz."
Adam öyle iğrenç söyledi ki, bir yumruk çakmamak için kendimi çok zor tuttum.
Mafyanın başı : "EMRE görevi sana vereceğim. Sana vereceğim fotoğraftaki kişiyi kaçırıp bana getireceksin tamam mı?"
Hayır olamaz.
Delireceğim."Tamamdır. Kimmiş o?"
Mafyanın başı : "adı MASAL. İşte fotoğrafı."
Evet bu MASALDI, benden onu kaçırmamı istiyorlardı.
"Tamam"
Dedim ve yola çıktım.
Hemen müdürü aradım."..............................................."
"Ne dedilerse yapmalısın ben MASALA haber veririm. Merak etme bir şey olmaz."
"Hayır,MASALI tehlikeye atamayız. Ben bunu yapamam.
"Söz dinle, hiç bir şey olmaz."
Adama bak ya,ne dediğini bilmiyor.
"Peki siz öyle diyorsanız."
Dedim ve kapattım.
MASALDAN
Çok güzel şeyler almıştık. Eve doğru gidiyorduk. Birden telefon çaldı.
Müdürümüz arıyordu hemen açtım."Efendim amirim."
"......................... Tamam mı MASAL verdiğim adrese hemen git yanında kimse olmasın ama."
"Tamam amirim hemen gidiyorum."
Dedim ve verdiği adrese gittim. Issız bir yerdi. Birden biri ağızımı kapattı. Bu EMREYDİ sonra kendimi kaybetmişim.
EMREDEN
MASALI kaçırmıştım. Ama çok huzursuzdum. Ya ona bir şey yaparlarsa,kendimi asla affetmem. Onu öyle sandalyeye bağlı görünce kendime öyle kızdım ki...
Sonunda MASAL uyanmıştı. Bana öyle içten baktı ki, çok halsiz görünüyordu.MASALDAN
Gözümü açtığımda EMREYİ gördüm. Öyle kormuş görünüyordu ki
Depo gibi bir yerdeydik. İri yarı bir adam;
"Ooo bak sen bizim güzellik uyanmış."
Dedi ya
Ellerim ayaklarım bağlı olmasaydı, ağzım da kapalı olmasaydı, ben ona yapacağımı bilirdim ama,
EMREYE baktım. Adama çok pis bakıyordu.
Başka bir adam daha geldi. Sanırım mafyanın başı çünkü diğer adamlar ona patron diyorlar.
Patrona bak sen bıdıcık bir şey.
Orda EMREYLE mi konuşuyor o?
EMRENİN suratı neden asık,kötü bir şey mi oldu yoksa?EMREDEN
Bu adam kasıtlı yapıyor bence, delireceğim ya benden MASALI öldürmemi istedi. Tabiki de böyle bir şey yapmayacağım.
"Hadi EMRE al şu silahı"
"Ama, ben..."
"Yoksa yapamazmısın."
"Tamam yapacağım."
NOT
Umarım beğenirsiniz eğer beğenmediğiniz,abartılı bulduğunuz bir yer olursa yorumlarda paylaşabilirsiniz.