-Klokken er 06.30, jeg prøver på at sove, men min røvirriterende mor bliver ved med at SKRIGE mit navn.. "HARPER RIES FÅ DIN DOVNE KROP HERNED NU!" skreg hun. "JAJA"
-Jeg stod op, gik i bad, børstede mit hår, satte det op i en messy knold med min bordeaux røde scrunchie som passede til mit outfit som var en sort crop top, bordeaux røde bukser på med mine sorte stilleter (GOD I LOVE THEM!) Da jeg endelig var færdig gik jeg nedenunder og spiste min mors herre lækre pandekager.
-Skoleklokken ringede, gud jeg hader den lyd, den er så høj og forfærdelig! Jeg har drama og udtryk i de første 2 lektioner (WUHU) jeg elsker det, men mit yndlings fag er musik, det havde jeg i tredje og fjerder lektion.
-Det var nu spisepause, jeg skyndte mig ned i kantinen, da jeg kom derind lod jeg hurtigt blikket løbe over alle eleverne der var samlet herinde, mine øjne landede på en høj mørkhåret dreng, han sidder og kigger på mig, jeg går derover bukker mig ned til ham og kysser ham ligeså blidt på hans perfekte bløde læber (Jep det er min kæreste Stefan<3)
**Stefan**
-Skolen var hurtig overstået, da jeg kom hjem tjekkede jeg min mail, der var kommet en mail besked fra en der hed Bart Bordelon????
OKAAAAY, DET HER KAPITEL VAR RIGTIG KORT I KNOW! MEN DET NÆSTE BLIVER LÆNGERE.
HVAD MON DER SKER NÆSTE GANG OG HVAD PN DER STÅR I MAILEN FRA DEN MYSTISKE BART BORDELON?!?!?!
YOU ARE READING
From friendship to relationship..
FanfictionHarper Rees, er en semi kendt youtuber. Hendes største drøm er, at bliver verdens kendt!! Lad os se hvad der sker når Harper for en mail fra en mystisk mand.