-kysset-

23 0 0
                                    

Da drengene er færdige med at pjatter over mit svar er det min tur til at spørge en. "Nash truth or dare?" Spørger jeg Nash som nu sidder på den anden side af Shawn som nu sidder ved siden af mig "dare" siger Nash udfordrende "I dare you to kiss Cameron:)" siger jeg endnu mere udfordrende, Cameron giver mig dræber blikket, men inden jeg når at række tunge af ham (som den barnlige 17 årigt jeg er) kaster Nash sig henover mig for at komme over til Cameron og give ham et lille kys;) "Nooo Nash don't!" Råbte Cameron, men det var for sent, Nash nåede lige at plante et lille kys på Cams læber (gid det var mig der gjorder det haha)
"Well well well Harper" sagde Nash meget sleskt:( "Shawn, truth or dare?" Spurgte Nash kære Shawn "Dare" sagde Shawn spændt "just what I hoped" sagde Nash og blinkede til mig, oh hell to the no Nash!! "Shawn I dare you to kiss Harper" "Well this game just got a hell of interesting" sagde Hayes " I only kiss her if she want me to!" Sagde Shawn protesterende "so Harper what do say?" "I guess it's okay" fik jeg fremstammede tøvende, Shawn lænede sig ind for at kysse mig, vores hoveder var nok 4 centimer fra hinanden. Lige inden vores læber mødtes afbrød Cameron🙄 "No wait!" Sagde han "srsly cam?" Hvæsede Shawn "Yeah didn't you bring donuts Shawn?" Spurgte cam akavet "yeah I did, they are on the table.." Shawn surmulede:( det var virkelig sødt "well I'm going to find my room:/" sagde jeg "Okay night Harper" sagde drengene.
Jeg gik rundt og ledte efter mit hotel værelse, men kunne ikke finde det.. "Omg"  stønnede jeg "so I assume that you can't find your room?" Det var Shawn "and I am starting to think that you are stalking me Shawn?;)" sagde jeg en tand for flirtende:/ "Oh you wish Harper;)" sagde han endnu mere flirtende "Yeah right" jeg vendte mig om for at gå, men en hånd tog fat om min arm og trak mig ind til sig, i et kys...

From friendship to relationship..Donde viven las historias. Descúbrelo ahora