-SHOW-

21 0 0
                                    

Jeg vågner ved at Cameron rykker på sig "Heeey" siger jeg gabende "Oh undskyld vækkede jeg dig!" Spørg Cameron "lidt, men det er ligemeget, jeg skal alligevel op nu" Gud.... jeg havde helt glemt hvad det skete igår, oh fuck, jeg ved ikke om jeg fortryder det..
Der er show idag, nogle af drengene skal lave meet and greet, faktisk dem alle sammen på nær mig Shawn da vi er de nyeste i gruppen.
Jeg ligger stadig væk i sengen sammen med Cameron, vi har næsten ik snakket sammen idag, det ret akavet.. jeg står hurtigt op, jeg er helt nøgen, så tager dynen med, men Cameron river den af mig for han er jo også nøgen "gider du lade vær?" spørg jeg lidt for højt.. "Øøh.. jeg er faktisk også nøgen her ik!" Halv råber han til mig, jeg bliver helt vildt fornærmet og skynder mig bare at tage min kuffert og går ud på badeværelset for at gøre mig klar. Jeg vælger at tage noget lidt farverigt tøj på idag, for så ligger folk mere mærke til en (opmærksomheeed!) hahah, jeg lægger en brun/sort skyggede øjenskygge, en meget markant bronzer, en lille smule blush, min fkn yndlings Highlighter og self en meget glossy læbestift!
**outfit**

 Jeg vælger at tage noget lidt farverigt tøj på idag, for så ligger folk mere mærke til en (opmærksomheeed!) hahah, jeg lægger en brun/sort skyggede øjenskygge, en meget markant bronzer, en lille smule blush, min fkn yndlings Highlighter og self e...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Jeg kommer ud af toilettet og Cameron ligger stadig i sengen helt nøgen.. "tror du ik du skal til at stå op og gøre dig klar??" Spørg jeg ham "rolig nu mor.. jeg er 19 år, jeg kan vidst godt selv finde ud af tiden" siger han spydigt "Wow.. tusind tak Cameron, så fik du vidst lige havd du ville havde igår var!?" Jeg råber det også løber jeg ellers bare ud af værelset
Jeg ved ik hvor jeg skal gå hen, jeg går bare frem og tilbage ude på gangen.. Men lige pludselig høre jeg en dør åbne, det er Shawn der kommer ud, jeg ved ik hvorfor, men jeg løber bare hen og svinger benene rundt om ham, mine tåre begynder bare at fosse ned af mine kinder.. Shawn trækker mig ud af krammet og kigger bekymret på mig "hvad er der sket??" Spørg han helt vildt bekymret "jeg var i seng med Cameron igår og nu er han bare helt vildt led og gider næsten ik snakke med mig..." min stemme ryster da jeg siger det.  "A hvad har du?!" Spørg Shawn, han lyder nærmest.. vred??

From friendship to relationship..Where stories live. Discover now