Jeg ved sku ik lige hvad jeg skal gøre.. "Hvad laver du her? Hvorfor var du ik med til resten af showet?" Det er Taylor, jeg havde låst mig selv ind på hans værelse. Pga af det med Cameron, har jeg fået lov til at bo med ham indtil vi skal videre "Jeg så Cameron kysse en 'fan' rigtig længe.. det var bare for meget:/" siger jeg og kigger ned på mine hænder der ligger i mit skød på sengen "Men det var jo bare en fan? Og jeg troede ik du havde følelser for ham?" Siger Taylor spørgende "Vi har stadig været i seng sammen.. jeg ved fkn ik hvorfor jeg lod mig rive med, det skulle jeg aldrig have gjort det:((" siger jeg med tårer i øjnene "Rolig Harper, vi finder ud af en måde at få alt det her til at blive godt igen!" Siger Taylor trøstende.
Vi har sat i stilhed nok en time bare med vores telefoner.. Yeah i know, vi er SÅ sociale;) "Hey Harper, pak dine ting vi tager på stranden!" Siger Taylor glad "NU!?" Spørger jeg forvirrende "Yeah, drengene er også klar på det" "Drengene..? Som i dem allesammen?:/" spørger jeg tøvende "Yeah probably.. er det cam du er nervøs over? Bare bliv tæt hos mig smukke, han skal aldrig såre dig igen!" Taylor virker agressiv nærmest rasende..? "Okay, hvad skal jeg tage med?" Et rigtig dumt spørgsmål Harper.. hvad tager man med på stranden?? Øøhhh vinterjakke:< "tag en fræk bikini med og noget solecreme" siger han med et blink i øjet;)
Taylor, Nash, Hayes og jeg havde kørt i nok 45 minutter nu, endelig var vi fremme! "Har du overhovedet nogen ide om hvor vi er Taylor?" Spørg Nash, han virker lidt urolig "jaja leave it to me, jeg har været her før;) jeg lover i får jeg noget af et chok når i kommer til at se hvad hvor det er!" Jeg kigger op og nok det smukkeste synd jeg nogensinde har set møder mig...
YOU ARE READING
From friendship to relationship..
FanfictionHarper Rees, er en semi kendt youtuber. Hendes største drøm er, at bliver verdens kendt!! Lad os se hvad der sker når Harper for en mail fra en mystisk mand.