-Mailen-

32 1 0
                                    

-Jeg åbner mailen, i den står der..

Bart Bordelon: "Hello Harper, my name is Bart and I am the CEO for Magcon, i thought that since Mahogany are no longer a part of Magcon we could use another girl/woman in the show. It would be a pleasure if you wanted to join us for the tour next month. so what do you say??

Bart Bordelon: "The tour starts in Spain, if want to come I can send you the addresses:)

Me: "Hiii I would really love to come!! But first i have to ask my mother:/"

Bart Bordelon: "That sounds great!"

Bart Bordelon: " We live in a hotel , the address are:  Call Graham  Bell, 4, 29590 Málaga, Spain.

Me: "Great just send me the last details:)"

Bart Bordelon: "I will"

-"MOOOAAARR!!!!"  skriger jeg "HVAAAAD HARPER?!" Jeg springer ned af trapperne rusjer ned af gelænderet, spæner ud i køkkenet hvor min kære moder står og laver aftensmad. Jeg for overbalance og glider lige ind i min mor der nu ligger på gulvet med en skål salat udover sig:/ Det var nok knap så smart gjort af mig... "HARPER RIES, HVAD BILDER DU DIG DOG IND!?" Spørger hun stramt. "Undskyld undskyld undskyld mor, jeg er bare så glad!" siger jeg undskyldene "Og hvorfor er du så så glad?" "Fordi at en mand der hedder Bart Bordelon lige har skrevet og spurgt om jeg kunne tænke mig at komme med på Magcon på Europa Tour!!" sagde jeg meget begejstret og måske lidt for højt:-# "Og det vil du havde min tilladelse til?" spurgte min mor tørt.. "Ja moar, please" sagde jeg bedende "Okay.. Men de har bare at passe på dig!" 

**Cirka et måned senere**

-OMFG!! Jeg er lige landet med mit fly i Malaga:))) det så fucking fedt, jeg har gået og glædet mig et helt måned til det her! Ikke kun fordi at jeg skal med dem tour og være et nyt talent, men jeg skal også møde et af mine tidligere største idoler CAMERON FUCKING DALLAS!!! Han er kun to år ældre end mig, han er nemlig 19 og jeg er 17, so maybe i got chance if you know what i mean;) Mig og Stefan slog op for to uger siden:( Jeg er egentlig ikke så knust som jeg burde være..

-Da jeg kom ud på lufthavnens parkeringsplads så jeg en skallet mand med et lille overskæg stå ved en stor sort Land Rover med et skilt hvorpå der stod HARPER RIES: MAGCON. Jeg gik hen til manden, "Are you Harper Ries?" spurgte han "Yeah the one and only;)" sagde jeg med et smil. Da vi havde kørt i cirka en halv times tid, standsede vi ude foran et stort hvidt hotel "Damn.." sagde jeg overrasket. 

-Inde i receptionen stod der nok 100-150 skrigende teenage piger "Fuck" hvordan skulle jeg lige kom forbi alle dem?! Altså jeg ved jo de ikke aner hvem jeg er, men hvordan helved er det muligt at de kan fylde så meget! Mig og Carl (Manden der hentede mig) Prøvede at klemme os igennem, men pludselig kiggede en mørkhåret pige på mig, hun kiggede meget grundigt og gav mig elevatorblikket et par gange, da vi havde stået og kigget på hinanden i godt 30 sekunder råbte hun udover det hele "SE DET ER HARPER RIES!!!" alle pigerne vendte sig om for at kigge, da de så kunne se at det var rigtigt hvad pigen sagde løb de alt hvad de kunne mod mig, men på det tidspunkt havde et par muskuløse arme allerede hevet mig væk. jeg vendte mig om, personen som havde hevet mig væk havde stadig fat i mig, jeg vendte mig om for at se hvem min 'redningsmand' var, OMFFG!!!!....





HEEYY GUYS:))) den var igen lidt kort, men er jo også først lige startet;) I promise, der kommer mere og det bliver både gode og dårlige ting der kommer til at ske... Hvem mon din redningsmand var?? næste afsnit kommer senere i dag:*

From friendship to relationship..Donde viven las historias. Descúbrelo ahora