''Hayatım da gördüğüm en değişik eve sahipsin lan.Hayır yani zeminde ev yapmak varken bu neyin fantezisi kızım? Tamam değişiksin de bu kaçıncı level?'' ulan merdivenler bitsin ilk işim bu Cenk'i dövmek. ''Kim bu salağa sen de gel dedi?'' son basamakları çıkarken bir yandan da Ece'yi dinliyordum. ''Sen dedin bebeğim.'' aldığım cevapla kendimi tekmelemek istedim.''Tamam Cenk bebeğim şimdi de git o zaman.'' sözlerimi zerre umursamayıp oturacak yer arayışına girince bi tane yapıştırmıştım kafasına. Oksijen israfı.''Kanka alınıyorum bak. Şerefsizim giderim'' kıçımı taşa koyarken en sahtesinden kahkaha atmıştım. ''Zaten şerefsizsin götelek.'' bana yavru köpek bakışları atınca dudağımı sarkıttım.''Iııı şey sen şimdi böyle söyleyince ben ne anladım biliyor musun?'' ne anladın dercesine kafa hareketi yapınca bana sokuldu.''Gitme Cenk demek istediğini.Sen yeter ki iste Belis'im beni zikseler gitmem.'' bu haline güldüm.Yüzsüzlük had safhada yemin ederim. ''Sen ne yüzsüz, gereksiz, yapışkan bir insan oldun ya. Aynı ben kimin kankası be. Ay dur öpcem.'' Tam öpcekken salya akıtan köpekmişim gibi kovmuştu. Imm sanki biraz koydu. Her neyse... A bu arada bu boş insan kim diyosunuzdur şimdi siz.Ben Belis on dokuz yaşında sadece biraz eksın birazda fekşın için yaşayan bir deli.İşsiz. Okulun en gereksiz kendine zar zor hayrı olan öğrencisi var ya ha işte o.
(Bendeniz: Belis Emirdağ)
Bu boş yapanda Cenk. Bakmayın atıştığımıza bu bizim en sevdiğimiz dakikalar. Biz kızla erkek arkadaş mı olurmuş canım, git hemcinsinle takıl onunla daha iyi anlaşırsın diyenlere tepki olarak doğmuşuz. Ha bir de o benden de gereksizdir. Sahte sevgilim, abim ve kardeşim.
(Yüzsüzlükte reklam olmuş: Cenk Adıgüzel)
E Ece kim o zaman derseniz o da bizim kadar boş gezen sorumsuz vurdumduymaz bir kızcağız. Nazar değmesin tam bir Sinsirelladır kendisi. İlk zamanlar sıkıntı yaratsada bu sinisliği şimdi pek bi yerimizde değil valla. Sivri zekadır kendisi.