Abdullah ve İbrahim evde tektiler.Oturdukları apartmanda çatıkatında onlar vardı bu yüzden daireleri iki katlıydı.Birden telefon çaldı.Abdullah telefonu açtı.
-Efendim?
-Selamün aleyküm.
Arayan Recep'ti.
-Ve akeyküm selam Recep nasılsın?
-İyilik hamdolsun sen nasılsın?
-Bizde iyiyiz elhamdülillah.
-Ben size bir şey soracaktım.Annemler köye gitti.Evde tekim.Siz müsaitseniz size gelim mi diyecektim.
-Tabii zaten biz de zaten İbrahimle evde sıkıldık.Gelirsen çok iyi olur.
-Ben yarım saate gelirim.
Saat 00.30:
Recep geldi.Selamlaştılar.Salona geçtiler.Biraz konuştuktan sonra bilgisayardan korku filmi açtılar.Filmi izledikten sonra yattılar.Aynı odada yatıyorlardı.Birden İbrahim'in acı dolu çığlığına uyandılar.Yorganına baktıklarında kıpkırmızı kan gördüler.Yorganı açıca bacağında diş izleri ve kan gördüler.Abdullah hızla kolonya,pamuk vs. getirdi.Kolonya cam şişedeydi.Kapağını açarken birden şişe düştü ve İbrahim'in bacağında parçalandı.Camlar dizine battı ve kolonya canını fazlasıyla yaktı.Açık yaraya döküldüğü için beyni uyuştu.İbrahim'i hastaneye götüreceklerdi.Ama kapı dışarıdan kiltlenmişti.Evdeki ışıkların hepsi söndü.Abdullah mumları yaktı.İbrahim uyuya kaldı.Pencereyi açtılar.Birden bir rüzgar esti ve mumu düşürdü.Mum da tam kolonyanın olduğu yere düştü.Her yeri alevler sardı.Abdullah ip buldu.Recep aşağı inebildi.Bahçedeki merdiveni dayadı.abdullah İbrahim'i sırtlayıp inmeye çalışırken merdivene geriye düştü ve ikiside yere düştü.Ama Abdullah tam dikenlerin üstüne düştü.Recep İbrahim'i alıp dışarı çıktı.Onu hastaneye götürdü.Sonra Abdullah için yardım istedi.Abdullah'ı da hastaneye götürdüler.Recep onlara odadan bakarken birden hastane patladı ve üçü de öldü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HADİ BİRAZ KORKALIM !!!!
HorrorArkadaşlar bu hikayelerin bazıları alıntı bazıları ise benim hikayemdir inşallah beğenirsiniz :)))))