Meraba ben bunu sizlerle paylaşmnak istedim ben sude bu hikayede çok sevdiğim arkadaşalrım Sena Ecem Hüsna Gupse ve Kübra vardııı. erkek olarak ta Burak Erhan vardı ve en büyük karekterimiz BARAN oda vardı. Baranı çok seviyodum ama onun bana olan ilgisi bana yetersiz geliyodu. O yüzden kamp yapmaya karar verdik Sena Ecem Hüsna Gupse ve Kübra bu kararımızı erkeklere söledik ve işte kampımız başlıyordu...
Oraya gittiğimizde Kübra ormanın derinliklerine doru indii hava karanlık değildi ama dönmeyince endişelenmiştik Sena ve Hüsna Kübra'yı aramaya koyuldular burakta yalnız kalmasınlar diye oda yanlarına gitti Kübra'yı armaya Sena ben Gupse Erhan ve Baran kalınca SENA ve GUPSE de bişler toplamaya gitiler erhanda onları takip etti işte beklediim an gelmişti barnla başbaşaydık çok heycanlıydım BARAN yanımda kalıkıp çadırdan üstüne bişey alıcağını söledi ve gitii
uzun süre dönmediği için korktım ve çadıra ilerledimmm hava kararıyorduu ve Kübra hala bulunamamşıtıı çadıra yaklaştığımda Kübra arkamdaydıı sen sen nasıl geldin dedim onun cevabı ise BEN HEP BURDAYDIM oldu kübrayla o karanlıkta göz göze geldiğimizde çok korkmuştum bi an cırladım ve cırlamamla Baran çadırdan çıktı noldu dedi ben kekeleyerek Kübra dedim Baranda onun için endişelenme bulunucaktır dedi ama arkadamdaki Kübrayı görmüyordu peki ya ben niçin görüyordum onu?
çok kotktumm diğerleri geldiğinde ise Kübra'yı bulamadıklarını sölediler ama Kübra benim yanımdaydı. Onlar Kübrayı görmüyorlardı en yakınım olan kuzenim BuraK'a bu nu anlatttım ve saçmalağımı söledi. Ama sonunda herkes bna inanınca çok korkmaya başladık hemen yarın ordan dönücektik o gece bir türlü geç miyordu ve Kübrada hep yanımdaydı. Kimseye sölemedim ama çok korkuyodum. Ve artık arkadaşımın ne olduğunu anlamıstim o artık bir ölüydü yani RUHDU. ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HADİ BİRAZ KORKALIM !!!!
TerrorArkadaşlar bu hikayelerin bazıları alıntı bazıları ise benim hikayemdir inşallah beğenirsiniz :)))))