CARAMEL

74 46 22
                                    

#DÜZENLENMİŞTİR#

Bulut'u tanımıyordum bile.Sadece arkadaş olabileceğimizi düşünmüştüm.Yinede bana Derin ile sevgili olduğunu söyler sanıyordum.Spor salonundan çıkıp,çantamı almak için sınıfa çıktım.Başımın döndüğünü hissedince sırama oturdum.

Beren,"Sabah ki enerjik kıza ne oldu?"

Başımı kapıya çevirip,gülümsedim.

Cemre,"İlk okul günü olduğu içindir."

Beren yanıma gelip,elimi tuttu.

Beren,"Peki.Hadi eve beraber yürüyelim."

Çantamı sırtıma asıp,kafamı olumlu anlamda salladım.

Bulut'tan

Derin'i hızla geriye doğru ittim.Yerde ki sırt çantamı alıp,Derin'e doğru döndüm.

Bulut,"Bana umut verme!Bırakıp,gittiğinde kalbim daha çok parçalanır."

Kalıp,sormak isterdim.Ama biliyordum ki orada kalırsam ikinci kez yıkılırdım.Bu yüzden hızla bahçeye çıktım.Gözümden bir damla yaş düşene kadar,fark etmemiştim ağladığımı.Hayatımda ilk kez ağlıyordum.Hemde bir kız için!İnanabiliyor musunuz?

Derin derin nefes alarak,sakinleşmeye çalıştım.Kalbim sıkışıyor ve gözlerim kararıyordu.Duygusallık benim doğamda vardı.Bir sene geçmesine rağmen hâla onu unutamamıştım.İlk aşık olduğum kızdı o benim.

Ertesi Sabah

Yanımda kıpırdanma hissetmem ile uykumdan uyandırılmıştım.Gözlerim kapalı bir şekilde kim olduğunu anlamaya çalışıyordum.Pes edip,gözlerimi araladım.Cemre?

Cemre,"Sonunda uyandın.Geçtiğimiz iki derstir uyuyorsun."

Gözlerimi kısıp,yavaşça doğruldum.

Bulut,"Sabahları hep böyleyimdir.Sen neden yanıma geldin?"

Cemre'nin aniden yüzü düştü.

Cemre,"Seninle konuşmak istedim."

Bulut,"Ne konuda?"

Saçlarını arkaya doğru atıp,gözlerini sıkıca kapadı.

Cemre,"Derin,"

Kaşlarım çatıldı.Söyledikten birkaç saniye sonra gözünü açtı.Tepki vermeyince devam etti.

Cemre,"Derin'nin sevgilin olduğunu bilmiyordum.Ayıp oldu ama dün sizi şey yaparken gördüm...Yani şey,anla işte!"

Derin bir nefes alıp,verdi.Spor salonunda ki olaydan bahsediyordu.Orada mıydı?

Bulut,"İlk olarak bu olay seni ilgilendirmiyor.Çok merak ediyorsan Derin benim sevgilim değil,arkadaşım."

İnanmayan bakışlarını gördüğümde derin bir nefes aldım.

Bulut,"Dün olan ise yanlış anlamadan ibaretti.Yaşanmamış sayalım mı?"

Masumca elimi ona uzattım.Bir elime,birde bana bakıyordu.Çekindiğinden emindim.Sonunda elimi tutup,gülümsedi.

Cemre,"Peki...Piknik yapmayı sever misin?"

Tuhaf bakışlar ile ona baktım.Elini geri çekip,beline koydu.

Cemre,"Ablam bugün Amerika'dan dönüyor.Beraber pikniğe gideceğiz.Berk'de orada.Gelir misin?"

Tek nefeste bunu söylemesi biraz olsun ondan şüphelenmeme neden olmuştu.

Bulut,"İlk defa mı bir erkekle konuşuyorsun?"

Gecenin Karanlığı•SERİ 1•|DÜZENLENİYOR!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin