CONFESSİON

38 43 17
                                    

#DÜZENLENMİŞTİR#

Azra'dan

Hızla kendimi geri çektim.

Azra,"Ne yaptığını sanıyorsun?!"

Cevap vermedi.Bu çocuk sinirlerimi bozuyordu.Onu orada bırakıp,oradan çıktım.

Cemre'den

Son bir dersim kalmıştı eve gitmeme.Şuan Beren ile kantinde oturuyorduk.Beren yemek yiyor ben ise telefonda sosyal medyada takılıyordum.

Telefonuma bakmaya devam ederken ablamın aradığını fark ettim.Fazla bekletmeden telefonu açmıştım.

Cemre,"Efendim abla?"

Berna,"Cemre annem evde yok biliyorsun.Bulut ve Derin'i bulup, çağırıyorsun!"

Sesi heyecanlı gibi geliyordu.Derin ve Bulut'u ne yapacaktı?

Cemre,"Tamamda,ne yapacaksın onlarla?"

Telefonu suratıma kapatmıştı.Telefonu cebime koyup,ayağa kalktım.Bana sorar bakışlar ile bakan Beren'i takmadan sınıfa çıktım.Bulut kafasını sıraya yaslamıştı.Geldiğimi görünce oturur pozisyona geçti.Yanına gidip,sıraya oturdum.

Cemre,"Ablam bu akşam seni eve davet ediyor.Gelmezsen çenesinin gazabına uğrarsın."

Işıktan dolayı tek gözünü kapatıp,bana baktı.

Bulut,"Zaten kabul edecektim."

Omuz silkip,sınıftan çıktım.Ben bir yere çağırınca tereddüt etsin,ablam çağırınca koşa koşa gelsin!Hı,ben bunun hesabını sorarım.Bahçeye çıktığımda banklarda Derin ve Ayaz'ı sarmaş dolaş görmem ile affalladım.

Ne vardı ki bunları arasında?

-Seni ilgilendirmiyor Cemre!

Evet,iç ses haklı olabilirdi ama merak işte ne yapabilirsin ki?

Derin ve Ayaz'ın yanına gidip,gülümsedim.

Cemre,"Derin,ablam seni bu akşam eve çağırdı."

Bana bakıp,gülümsedi.Ablam Derin'i tanıyor muydu?

Derin,"Demek Berna geri döndü."

Derin ablamı nereden tanıyordu?Arkasını dönüp,gittiğinde cevabı evet olarak kabul ettim.Sınıfa çıktığımda birkaç öğrenci toplanıyor,bazı öğrencilerde yoktu.Defterini çantasına sıkıştıran Beren'e baktım.

Cemre,"Herkes nerede ve neden toplanıyorsunuz?"

Sınıfın soytarısı olan Cihat gülmeye başladı.

Cihat,"Elif hoca cehennemde yanmaya gitti.El fâtiha!"

İçimden fâtiha okuduktan sonra şaşkın bir şekilde Cihat'a baktım.

Cemre,"Ne?!"

Sınıftaki herkes gülerken Beren göz devirdi.

Beren,"Miğdesi bulanıyormuş ayriyetten kusması varmış.İzinli."

Derin bir oh çektim.Kadın her ne kadar bize işkence etsede eğlencesini seviyordum.

Cihat,"Hamileliktendir o.Ceyhun hoca iyi düzmüş ama!"

Cihat yanındaki Yiğit'in omzuna vurdu.İkisi kendi aralarında gülüşürken Yiğit kahkahalarının arasından konuştu.

Yiğit,"Prezervatif kullanmamış mıydı o?"

Bu konu gitgide iğrençleşmeye başlıyordu.

Beren,"He Yiğit,he!Lan adamla kadın sevişirken odada mıydın?"

Gecenin Karanlığı•SERİ 1•|DÜZENLENİYOR!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin