Od doby co jsem poznala Lorenza St. Johna uběhlo pár let za tu dobu jsem na sebe narazili jen jednou. Viděli jsme se tehdy v Bostonu, snažil se mě pozvat na večeři. Říkala jsem si jestli to myslí vážně, měla jsem na jazyku několik sprostých slov ale nakonec jsem ho netaktně odmítla a odešla. Poté jsem z Bostonu odjela.
Myslela jsem si, že mě na cestách nemůže nic překvapit. Měla jsem nejistý cíl, takže jsem nikdy dopředu netušila, kam mě osud zavede. Ale pak se něco stalo. Ty zvláštní a tajemné řeči o malém městečku Mystic Falls mi nedaly spát. A tak jsem se tam prostě musela vydat.
Už když jsem míjela velkou ceduli, označující začátek města, popadl mě takový zvláštní pocit. Nejistě jsem se rozhlížela s okýnka auta, ve snaze někde nenápadně zaparkovat.
Byt jsem si sehnala celkem rychle, v tak malém městě to nebyl velký problém. Jakmile jsem si vybalila věci, kterých jsem neměla moc, zašla jsem do místního baru Mystic Grill.
Jakmile jsem vešla do baru polilo hrozné horko, nesnáším ten pocit nastával pokaždé když jsem byla nervózní. Protože jsem nikde nezůstávala moc dlouho tak jsem se ani moc neseznamovala. Za celou dobu mého cestování jsem si našla dva nejlepší přátele jaké jsem mohla mít.
Usedla jsem k baru a popíjela bourbon, mám jeho vůni rada.
Přemýšlela jsem nad tím co dělám v tomhle městečku, když v tom mě vyruší známý hlas "Ahoj krásko, ve snu by mě nenapadlo že bych tě mohl potkat v takový díře." Otočila jsem se a uviděla záškodnický úsměv Lorenza, muže jenž mi tak lezl na nervy. Přemohla jsem se a usmála se "Jsem samé překvapení a tobě je po tom kulový." Zaplatila jsem, otočila se a rychle odešla. Kdybych neodešla tak by to nemuselo dobře dopadnout. Nejspíš bych ji Lorenzovi jednu napálila, a při mé smůle by se mu to ještě líbilo.
Pospíchala jsem do svého bytu, abych se rychle osprchovala ale co jsem tehdy nevěděla bylo, že Lorenzo stál za mým oknem a dával na mě pozor.Pokračování příště...
Na obrázku je Emma
Tuto kapitolu bych chtěla věnovat Veenka06 za trpělivost, kterou se mnou má téměř tři roky mám tě moc ráda 😘😘
ČTEŠ
Never give up [TVD CZ FF]
FanfictionEmma Collins je krásná a cílevědomá dívka, která nemá moc přátel ani je nikdy moc nepotřebovala. Několik let cestuje po světě. Při jedné z cest se seznámí s mužem Lorenzem St. Johnem, už od prvního okamžiku z něho měla divný pocit. Jako kdyby měla š...