Perspectiva lui Justin*
Adrenalina imi circula in vene,in fiecare muschi.Strange-am volanul in maini,la un moment am crezut ca o sa se sfarame datorita puterii cu care il strange-am.Nu stiu de ce aveam reactiile astea,cert e ca nu imi place cand cineva se atinge de ce e al meu,iar Ashley e a mea.Eram curios.Cine era in stare sa vina in casa mea?Doar daca..John nu ar fi atat de prost incat sa isi trimita oameni dupa mine...nu?Oricum orice vierme ar fi trimis,il va gasi mort in fata casei.Intr-un sfarsit am ajuns in fata casei.Daca o vad pe Ashley cu o singura zgarietura sau vreo vanataie o sa ii omor toti oameni lui John.
*Perspectiva lui Ashely*
Plang,plang si iarasi plang.Asta fac de vreo douazeci de minute,de cand am fost violata de omul ala.Daca i se mai poate spune asa.Cum poti sa faci asa ceva?Adica stiu ca sunt o curva,dar pana acum am fost singura dintre "colegele" mele care am intretinut relatii sexuale de vreo 2.Imi era scarba de mine,nu vreau ca sa se inteleaga(,) ca pana acum am facut totul de placer.Nu.Nu.Nu.Nimic nu a fost de placere,imie era scarba de fiecare persoana care venea in acele locuri ca sa isi satisfaca poftele,unii poate aveau sotii frumoase,altii poate chiar si copiii.Dar pana acum nu am fost tratata asa,eram mangaiata,imi erau soptite cuvinte frumoase.Nu eram trasa de par,stransa de sani pana imi dadeau lacrimile sau nu eram penetrata pana la cea mai mare durere.Urasc toti oamenii de genul asta,care folosesc femeile doar pentru sex,iar cand fac sex cu ele nu le trateaza cu blandete,finete si delicatete.
El era aici,nu a pleacat.El nu a plecat,iar Justin nu a ajuns.Nu stiu de ce plangeam,din cauza durerii sau din vauza faptului ca nu am fost salvata de el ?
"Ce as putea sa iti mai fac eu tie?Huh?"ma intreaba el luandu-mi barbia intre degete si ridicand-o.
Nu m-am putut abtine asa ca l-am scuipat in fata.Asta ca sa vada ce scarba imi este de el,il urasc,imi doresc sa moara in flacarile iadului.
"Tarfa!"scuipa cuvintele si imi da o palma,care cu siguranta ca va lasa o urma.Am fost trantita jos,dar calvarul nu se termia aici.Animalul a inceput sa dea in mine cu picioarele cu o incredibila putere.Ce scarba,in loc sa isi masoare puterea cu un barbat precum Justin el se bate sau mai bine zis ma bate pe mine,eu care daca m-ai pune in picioare nici macar nu as putea sta.Ochii imi erau inchisi,respiram greu si vederea imi era blurata.Aveam senzatia de sange in gura si eram foarte ametita.Am incercat sa ma ridic,dar esuam lementabil.Exact cand el s-a oprit am scuipat,pe covorul alb si pufos,sange.Cea ce m-a facut curioasa a fost de ce s-a oprit.Stia destul de bine ca eu nu il puteam opri asta e clar,doar nu s-a oprit el pentru ca i s-a facut mila de mine.Nu?Cu putina putere pe care o aveam am deschis ochii.Imaginea era neclara,tot ce puteam vedea era cum cineva era in fata mea si isi misca bratele in sus si in jos cu o viteza foarte mare.Mai auzeam si niste gemete infundate.Am anuit ca probabil cel care gemea era violatorul meu,iar cel care isi misca bratele presupun ca era Justin....salvatorul meu.
Acum tot ce as vrea sa fac este sa il tin strans in brate.
*Perspectiva lui Justin*
Nu pot sa cred.Imagiea pe care am vazut-o cand am intrat in camera,in camera in care planuiam sa o fac cea mai fericita,sa ii aud gemetele de placere,sa o duc pe culmile extazului.Dar nu,un handicapat ca asta,care la cati nervi am,o sa mai traiasca doar cateva secunde,trebuie sa imi strice buna dispozitie.Dar nu este nici o problema,se rezolva.
M-am aruncat asupra lui,am aruncat in fuga o privire la fata care sta intinsa pe jos,pe covorul meu,in camera mea,in casa mea.Am vrut sa merg la ea sa o iau in brate sa o sarut pe frunte si sa ii spun ca totul o sa fie bine si ca eu voi avea grija de ea,dar trebuie sa ma ocup de nemernicul asta care a avut tupeul sa puna mana pe ea....pe fata mea.
M-am napustit asupra nemerinicului care a indraznit sa imi raneasca papusa si am inceput sa il lovesc cu toata puterea.Si nu era una mica.
"Cum indraznesti sa te atingi de ea?Jigodie!"spun dand cu picioarele si cu pumnii in el.
Dupa ce eram singur ca nu se mai poate ridica de jos sau in cel mai bun caz nu mai avea suflu am mers la bruneta mea ce statea pe covorul meu alb acum cu o pata rosie,se pare ca sangele ei.M-am aplecat cu frica jos langa ea,cu frica sa nu o ranesc mai mult decat este deja.O auzeam gemand de durere,cauzate de vanataile si se pare ca are si cateva taieturi pe brat si pe piciorul drept.Am luat-o cu grija de jos si am mers intr-o alta camera si am pus-o pe pat incet,cu cea mai mare grija.Am fugit in baie dupa trusa de prim-ajutor.
Am luat o bucata de vata si am pus putin spirt pe ea pentru a putea tampona ranile.I-am pus cateva bandaje,ma bucur ca nu a trebuit sa cos nimic,deoarece nu cred ca as fi fost in stare.
*Perspectiva lui Ashley*
....
Salut...scuze ca nu am pus mai repede next,doar ca nu am avut nici un fel de idei.
Sper sa va placa.Daca am greseli imi spune-ti.Da?Nu?!Ok!:))))
Cine a fost la Believe Movie????Eu daaaa!!!!