Capitolul 11

435 25 10
                                    

Imagini din ziua trecuta imi invadau mintea,nu,nu vroiam sa mai am parte de inca un act de genul ala.Imi e frica,intradevar cat timp am muncit la club au fost cateva persoane cu care am sustinut relatii sexuale,dar acele persoane ma tratau frumos,imi sarutau fiecare parte a corpului,nu ma loveau sau sa ma forteze.Imi era frica de Justin in momentul asta,mi se pare ciudata schimbarea lui de comportament,adica putea sa ma enerveze pana vorbesc cu el sau nu stiu,orice,dar nu asta.Nu alegerea asta,nu alcool!Imi e frica de oamenii de genu asta,am o "fobie" pentru ei inca de cand eram mica,datorita tatalui meu care de fiecare data cand pleca de acasa,seara venea beat,si urmau certuri si acte violente.Nu stiu ce l-a facut pe Justin sa actioneze astfel,cu siguranta sunt si eu devina,poate nu trebuia sa ma supar pentru atat,dar de unde sa stiu eu ca el o sa inceapa sa deschida sticlele de alcool?

Incercat sa il indepartez,cu toate ca imi este cam greu datorita muschilor lui,fara nicio retinere ma musca de buze,nas,obraji si sani.

-Justin,te rog inceteaza,ma doare!-ma milogesc eu impingandu-l,acesta ramanand pe loc din cauza puterii mele de furnica-

-Baby girl te vreau asa de tare!-spune el sarutandu-ma din ce in ce mai apasat-

-Si o sa ma ai Justin,dar te rog lasa-ma sa termin si dupa o sa fiu toata a ta!-i-am spus,luandu-i fata in palme si uitandu-ma adanc in ochii lui-

-Dar babe,eu vreau sa fii langa mine tot timpul,nu vreau sa pleci nici macar pana la bucatarie fara mine!-spune acesta incepand din nou sa ma sarute,de data aceasta mult mai delicat-

Sincer daca nu ar fii in stare de ebrietate si dezbracati poate m-as fi simtit flatata,dar nu pot din moment ce stiu ca poate oricand sa isi schimbe starea si sa redevina violent.

-Justin,te rog!-ok,deja plângeam

Nici nu dădea importanţă protestelor mele.Tot ce făcea este aaa îmi lase semne pe tot corpul şi îmi muşte buzele,ceea ce mă făcea să mă gândesc la viol.Fiecare sărut,fiecare impingere,fiecare sau muscatură îmi amintea de viol.Nu am mai rezistat,am cedat,am ţinut ochii închişi şi am început să mă agitat în scrisoarea braţelor sale.Tipam,plângeam,îl zgariam şi îl împingeam.Era că şi cum ceva sau cineva mă controlează,nu mă puteam împotrivi,pur şi simplu am cedat.

-Pleacă,lasa-ma,te rog!strigam şi aveam senzatia de sufocare.

-Te rog,nu mă viola şi tu!am cerut punandu-ma jos cu mâinile imbrătişându-mi genunchii.

Cât timp eu stăteam jos şi plângeam cu dusul pornit,am putut auzi un 'la dracu'.

-Doamne baby girl,îmi pare atât de rău!Iarta-mă!Te implor,nu am vrut să îţi fac rău!spune aplecandu-se până la nivelul meu şi ridicandu-mi capul să îl pot privii.

Probabil arat că o fantoma,tremurand si suspinand,dar ar trebui sa inteleaga,nu imi pasa starea lui de ebrietate,trebuia sa se gandeasca,nu sa se imbete pentru o prostie.A fost un joc copilaresc,stiu,dar nu trebuia sa reactioneze asa,nu?

-Baby,imi pare al dracului de rau!spune luandu-ma in bratele lui mari si musculoase.

-Te rog,doar...doar pleaca!i-am cerut,fiindu-mi greu sa ma uit in ochii lui,stiind ca o sa cedez.

-Imi pare rau,stii ca nu ti-as face rau niciodata!O sa dorm in camera de oaspeti.si cu asta a plecat,lasandu-ma singura.

Justin P.D.V

-La dracu cu mine si cu comportamentul meu!De ce dracu am baut?Am ranit-o,ba nu am speriat-o,acum o sa ii fie frica de mine!La dracu cu mine!tip invartiindu-ma prin camera si aruncand lucruri pe jos.

Imi pare rau pentru ce i-am facut,am speriat-o,nu trebuia sa intru cu ea in dus,dar parca imaginea ei goala,in timp ce isi freca partile corpului ma incitau.Prost Justin,prost!

Dupa ce m-am calmat m-am pus in pat,gandiindu-ma la ziua de maine,la comportamentul ei fata de mine,la ea.

Trebuie sa ma revansez,sa ii arat ca nu sunt un om rau,ca poate sta langa mine fara sa ii fie teama.Trebuie sa o recastig,sa ii demonstrez ca sunt o persoana buna!Si o sa fac asta,dar nu acum...maine.

Da stiu ca nu am mai postat de mult doar ca am treaba! Sorry!

Vreau pareri,sa o continui sau nu?

Votati! :*

Bought by a STAR[J.B]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum