-Ce?Nu incerca sa ma minti cu asa ceva Justin.Nu te juca cu sentimentele mele,nu as suporta asa ceva.implor,asezandu-ma in coltul camerei,cu genunchii la piept.
-Ash,iubito,asculta,nu mi-as permite sa ma joc cu inima ta,cu sentimentele tale.E adevarat,o fac,chiar te iubesc.Stiu ca e greu sa crezi asta,dupa cate cacaturi ai vazut la televizor si prin toate revistele,dar ala nu sunt eu,e doar un afis nenorocit pe care trebuie sa il pastrez,ca sa am o imagine perfecta.Doar ca eu numai perfect nu sunt,beau,fumez,ma droghez,omor,de nimic nu sunt mandru,dar sentimentele pentru tine sunt cele mai perfecte si mai reale posibile.Nu conteaza cate tampenii fac sau de cate ori ma sarut cu Selena de dragul aparatului foto,tu esti si vei fii mereu in mintea si in inima mea.Te iubesc baby! afirma Justin,stergandu-mi lacrimile si dandu-mi o imbratisare de urs bine-venita.
-Mi-e teama!Am mai fost indragostita pana acum o singura data si nu vreau sa sfarsesc cu inima facuta bucatele,din nou,pentru ca nu stiu daca as suporta atata suferinta din nou.continuam sa plang,amintindu-mi de Mike,primul barbat din viata mea,care mi-a ajuns la inima,dar care a si distrus-o.
-Nu plange iubito,nu suport sa vad lacrimi in ochii tai frumosi,nu imi fa asta.Da-mi o sansa frumoasa mea,o sa iti dovedesc cine sunt eu si ca poti sa ai incredere in mine,nu o sa te dezamagesc,promit!
-O sa incerc,nu iti promit,o sa iti dau o sansa,sper sa nu ma dezamagesti,nu si tu.suspin luandu-l in brate puternic.
Am stat imbratisati cateva minute,dupa care am mers jos sa ne uitam la un film,tensiunea dintre noi disparand putin cate putin.Am ales sa ne uitam la "Gone Girl",este placut,sa stam imbratisati,eu pe pieptul lui,ascultandu-i bataile inimii,simtindu-i atingerile usoare pe brat,sarutandu-ne ocazional,nu cred ca as putea cere mai mult de atat.
Pe la jumatatea filmului,protagonista se pregatea sa faca "prostii" cu un fost iubit sau asa ceva,nu am fost prea atenta,senzatia de a-l avea pe Justin sub mine ma zapacea de-a dreptul,dar exact atunci ochii mi-au fost acoperiti de o mana mare,ferma.
-Hei,vreau sa vad aia!incerc sa ii indepartez mana,normal,fara rezultat.
-De ce sa te uiti cand poti sa simti?ii puteam simti ranjetul cand a pronuntat acele cuvinte.
-Neah,deocamdata prefer sa vizionez.Merg sa mai fac niste floricele.il anunt,indreptandu-ma spre bucatarie.
Dupa aproximativ 10 minute m-am intors cu un bol urias,plin cu floricele cu unt,aburinde.Pe tv arata cast-ul,iar Justin scria mesaje de zor.
-Oh,serios?Chiar mi-a luat atat?ma asez pe canapea alaturi de Justin cu bolul in brate.
-Ce zici,alt film?Sa fie horror de data asta.
-Uhm,scuze iubito,trebuie sa plec,ma cheama datoria.spune dandu-mi un zambet smecher,sarutandu-ma pe frunte.
-Mergi la ea?il intreb,asteptand raspunsul in timp ce se incalta.
-Stii ca nu vreau sa fac asta,iubito.incearca sa se apropie de mine,dar ma indepartez.
-Atunci de ce nu stai cu mine?Macar in seara asta.Pleci tot timpul si vii cand vrei,te inteleg,trebuie sa iti pastrezi imaginea de vedeta cu o iubita perfecta,dar cred ca si pe mine ar trebuii sa ma pastrezi.
-Nu e asa de usor Ashley,trebuie sa ma intelegi,nu pot sa o parasesc,doar pentru ca vrei tu,trebuie sa am grija de imaginea mea,oricum sunt ochit de presa,cu Selena la brat imi repar oarecum aparitiile.
-Bine,atunci repara-ti imaginea cu ajutorul ei pentru ca eu plec.tip urcand scarile spre camera unde am putinele haine.
-Unde crezi ca pleci?Hm?Ai uitat cumva ca te-am cumparat,ca esti a mea,ca nimeni nu o sa poata sa te ia de la mine?Esti a mea Ashley si nimeni nu o sa schimbe asta prea curand,sa stii.imi striga in fata faptul ca nu am nimic si ca sunt doar o proprietate,nu ca nu as fii stiut asta deja.
-Uau Justin,multumesc foarte mult.Vad ca iti face placere sa ii amintesti persoanei iubite ca e o proprietate in fiecare zii,ca nu are pe nimeni altcineva inafara de "proprietar".lacrimi de furie imi curgeau fara oprire din ochi,nu ii permit sa foloseasca asta impotriva mea de fiecare data cand ne certam.
-Bine,o sa te las sa te linistesti si o sa ma intorc cat de repede pot!ok?
Dupa cateva secunde de cand a iesit din camera am auzit usa de la intrare trantinduse semn ca a plecat.Am mers jos,unde am gasit o sticla de vodka si cateva pahare,am luat un pahar,sticla si bolul cu popcorn-ul acum rece.M-am trantit pe canpea si am dat drumul unui program de stiri,cat timp tipa vorbea despre nu stiu ce jaf la o banca din oras eu mi-am aproape umplut paharul cu vodka si mi-am adus si o sticla de suc de mere.
Prima inghititura mi-a facut gatul sa arda de-a dreptul,dar la al doilea pahar a devenit bautura mea favorita.Jumatate din bolul cu pop-corn era gol,la fel ca sticla de vodka.Dintr-o data ceva mi-a atras atentia la televizor si nu,nu era hidosenia aia de peruca pe care o purta prezentatoarea,ci despre ce si cine vorbea.In fata ochilor mi-a aparut imaginea perfecta a lui Justin impreuna cu Selena intrand intr-un club foarte mare is popular din NY.
Scurt stiu,o sa incerc sa ma revansez!!! :)