Capitolul 14

390 29 15
                                    

Am intrat impreuna cu Justin in bucatarie,prin curtea din spate,eu m-am asezat pe un scaun de la bar,iar el a inceput sa caute mancare in frigider sau dulapuri.

-Unde ai fost azi?intreb balansandu-mi picioarele.

-Am avut niste treaba,nimic important sau de care sa iti faci griji.De ce a venit Will aici?

-Pai nu stiu,am crezut ca vrea doar sa vorbeasca cu tine.

-Nici nu stiam ca vine,daca as fi stiut crezi ca te-as fi lasat singura?Fii sigura ca nu.

-Poate a fost in trecere,nu trebuie sa ne facem griji.

-Cu siguranta.

M-am incruntat,ce se intampla cu noi?Adica stiu ca nu prea vorbim deschis niciodata,dar dialogul asta chiar a fost ciudat.

M-am pierdut in ganduri,nebagand in seama vocea lui Justin.

-Hei,ce ai patit?La ce te gandesti asa intens?

-La noi!

La darcu,asta a sunat prostesc.

-Uhm..adica la noi,nu noi cuplu sau ceva ,nicidecum,noi ca persoane,aa...la dracu pur si simplu ma gandeam bine?

-Biiiine?

Am observat ca a gatiti omleta si bacon,eu fiind prea adancita in ganduri sa imi dau seama.

-Scuze ca te-am lasat pe tine sa faci toata treaba.spun rosiind usor,aproape invizibil.

-Nu-i nimic babe!spune dandu-mi un sarut cast pe buze.

Firar,vreau mai mult!Bine,bine,n-am spus asta,off normal ca am zis,dar cum sa te abtii cand ai asa buze catifelate la dispozitie.

-Hai sa mancam totusi.spune el punandu-mi o farfurie in fata.

In 20 de minute eram plina,cu farfuria goala si un pahar cu suc de portocale in fata pe jumatate gol.M-am ridicat de la masa,luand ambele farfurii si mergand la chiuveta sa le curat.Odata spalate vasele,le-am pus in uscator,stergandu-mi mainile am mers in sufragerie vrand sa ma uit la un film sau orice chestie interesanta difuzata la televizor.

Am prins inceperea unui film de dragoste,preferatul meu,despre o fata provenita dintr-o familie saraca,mama ei fiind bolnava la pat si cu inca doi frati mai mici,tatal lor a fost ucis intr-o explozie in mina,unde lucra.Nevoia de bani fiind mare,fata trebuind sa se angajeze menajera,acolo unde isi gaseste marea iubire in casa in care muncea locuind primarul satului,acesta avand un baiat mai mare decat fata,dar care s-a indragostit de fata de cand a vazut-o intrand in camera lui sa ii aduca micul de jun.

Am pus filmul pe "pauza" si am mers sa imi fac un bol de popcorn.Cand m-am intors am observat ca si Justin mi s-a alaturat.Am inspirat adanc si m-am pus la locul meu initial,periculos de aproape  de el.Filmul a inceput,eu fiind foarte captivata de el,spre deosebire de Justin care imi mangaia coapsa cu mana sau trimitea mesaje.Ma intreb,oare cu cine vorbeste?

Am alungat acest gand undeva intr-o cutiuta a mintii mele pe care am incuiat-o si am aruncat cheia foarte departe.Eram la jumatatea filmului si aproape ca nu mai aveam popcorn,dar lucrul care ma distragea si mai tare era mana lui Justin care mai avea putin si imi intra in chiloti,fusta care era pana la genunchi acum fiind pe talie.Am infulecat mai repede popcornul,vrand sa fiu cat mai departe de el si asta cat mai repede cu putiinta.I-am simtit degetul aratator cum imi deplaseaza chilotii intr-o parte,acela a fost momentul in care am introduc si ultimul bob (n-am stiut cum sa-l numesc =)) ) de popcorn in gura si am sarit de pe canapea,mergand in bucatarie sa imi fac alt bol.Dupa ce am facut alt bol m-am intors inapoi,asezandu-ma langa Justin,de data asta la o distanta ceva mai mare de el si mana lui neastamparata.Am dat play filmului,incepand sa mananc,punand bolul intre noi,la sfarsitul filmului am intins mana dupa popcorn,cand mi-am simtit mana prinsa de o alta,imi intorc usor capul spre stanga ochii mei aterizand pe mainile noastrea,a mea fiind prinsa delicat de a lui Justin.Mi-am retras repede mana,rosiind puternic de la contactul delicat,am intors privirea spre film,personajele principale,incepand sa scoata gemete,fata chiar si tipete.Acum cei doi protagonisti faceau sex,firar al dracului ea sincronizare,cine stie ce ii trece prin minte lui Justin.Mi-am modificat pozitia,acum stand in pozitie turceasca,mi-am aruncat privirea spre el,fara sa imi intorc capul,vazand cu usurinta mica umflatura din pantalonii lui cum incepe sa creasca,pe masura  ce  cresteau si gemetele fetei din film.Mama naibii,l-am observat mascandu-si excitatia cu mana dreapta,incepand sa maseze aproare invizibil.Trebuie sa opresc asta...cumva,oh Doamne isi mangaie zona genitala si geme,chiar mai tare decat fata.

Am inceput sa simt o senzatie de caldura in zona mea intima,datorita gemetelor lui.Am inchis televizorul,lasand intre noi bezna,pana acum neobservand ca afara se intunecase.Am aruncat telecomanda undeva departe,bolul dintre noi ajungand pe jos,iar eu am ajuns intr-un final peste Justin,cu picioarele de-o parte si de alta a lui,exact pe scula lui foarte tare.M-am aplecat sa il sarut,atingand acele buze moi dupa care am tanjit toata ziua de astazi,incepand in acelasi timp sa ma frec de zona lui intima,oferindu-i atat lui cat si mie placere.Sarutul a devenit din ce in ce mai pasional si mai salbatic,mainile lui hoinarind pe coapsele mele in sus si in jos,ajungand pe soldurile mele,miscandu-ma mult mai pronuntat si mai repede peste scula lui erecta.Am inceput sa ma misc odata cu el,vazand asta m-a lasat sa ma misc in voia mea,el urcandu-si mainile pe sanii mei,incepand sa ii framante,la inceput incet apoi din ce in ce mai pasionala avand in vedere ca nu am sutien pe mine,acesta avand cale libera la sfarcurile mele intarite.Mi-am dus mainile intre noi,incepand sa ii desfac cureaua si slitul,ramanand in boxeri,blugii fiindu-i la glezne,i-am simtit mainile sub fusta mea,prinzandu-mi chilotii si tragand de el pana nu mai existau pe mine,acum fiind doar un material ud,presarat cu excitatia mea.I-am tras de boxeri,el ridicandu-si soldurile,ajutandu-ma sa il scap pe prietenul sau de cusca boxerilor.Fara sa mai prelungim vreun moment i-am apucat membrul si l-am fixat la intrarea mea,lasandu-ma usor in jos.Odata intrat in mine am gemut amandoi de la placerea imensa ce ne-a cuprins odata ce ne-am contopit in unul.Ma ridicam si ma lasam in jos cu o viteza precum a vampirilor,accentuand placerea amandurora.Mainile mele colindau peste pieptul lui,nici ale lui nu erau mai cuminti,mangaindu-mi tot trupul,dezmierdandu-ma cu atingerile lui grabite dar pasionale.

Am ajuns amndoi la orgasm, eu exprimandu-mi-l printr-un geamat,iar Justin printr-un marait din adancul pieptului.Acum stam in liniste pe canapea,extenuati,lipiciosi,dar impreuna,deodata  un gand mi-a trecut prin minte facandu-ma sa imi ridic capul de pe pieptul lui Justin.

-Iubito ce s-a intampla?

-Justin am uitat de prezervativ!ii spun eu alarmata.

Fata lui acum calma,s-a transformat imediat in socata cand a procesat informatia.

-La dracu! 

Hei!Sper sa va placa,stiu ca ma spus ca postez saptamana trecuta,doar ca ma omoara liceul,maine am prima teza la chimie si nu mai pot de frica,dar totusi m-am gandit la acele putine persoane care imi apeciza cartea si am posat intr-un final! :) Acesta este cel maii lung capito,deci as aprecia foarte mult o parere!

Va place cum scriu,cum se desfasoara actiunea?

Stiu ca am greseli,dar o sa le corectez in vacanta aceea de 2 saptamani! Sper sa va placa!Va iubesc!! :* :* :*

Bought by a STAR[J.B]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum