-Biebeeer!
Chiar cand m-am ridicat din pat,pregatita sa imi indeplinesc pedeapsa,am auzit un strigat masculin de jos.
-Baga-mi-as!Du-te in camera si imbracate,o sa vin imediat.Si sa nu te gandesti ca nu o sa iti primesti pedeapsa.imi face cu ochiul,lasandu-mi un sarut pe buze,dupa care pleaca.
Oftez profund,de-a dreptul furioasa pe misterioasa persoana care ne-a intrerupt micul joc.Am iesit din camera,asigurandu-ma inainte ca nu este vreo persoana care sa ma vada goala.Am cutreierat holul pana in camera lui Justin si am intrat in dressing.Mi-am ales o pereche de pantaloni cu tur,negrii,un maiou gri si peste o camasa rosie in carouri.
M-am trantit in pat,aprinzand televizorul,curiozitatea crescandu-mi cu fiecare 10 minute care trec.Oare cine era?I-am auzit vocea deci sigur e un barbat,dar ce treaba are cu Justin la ora asta?
Si cand ma gandesc ce am fi putut face in momentele astea.
Poate crezi ca sunt obsedata sau indragostita de Justin,dar nu e asa.Orice persoana de sex opus ar fii atrasa de el,adica are cu ce sa te atraga,doar gandindu-te la muscii lui tonifiati te i-a cu ameteli,cel putin in cazul meu este asa.
Intr-un fel ma bucur ca am ajuns la el,poate daca nu era el si acum eram intinsa pe un bat cu un barbat batran sau in cel mai rau caz beat deasupra mea.Chiar nu inteleg acei barbati,unii dintre ei sunt casatoriti,intr-o relatie sau chiar cu copiii,de ce a-i vrea sa mergi intr-un loc precum cel din care vin eu? De ce sa iti tradezi familia sau iubita? Daca vrei sa ai parte de 'distractie' de ce sa nu ii spui asta sotiei sau iubitei tale? De ce sa le tradezi in asa fel? Poate acele femei iubesc sincer sau nu,pe cand barbatii calca acele sentimente in picioare.
Exact asta a facut si el,tatal meu,mi-e scarba sa il numesc asa,deoarece ne-a lasat pe mine si pe mama pentru o alta femeie.Chiar si in ziua de azi imi amintesc cum stateam la masa cu mama si il asteptam pe el sa vina de la firma la care lucra.In timp ce il asteptam,ii povesteam mamei ce am facut la scoala,eram in clasa a V-a si ii spuneam cum ma inteleg cu ceilalti si multe ale nimicuri pe care le faceam la scoala,iar cand el intra pe usa intra si mirosul alcoolului.Fiecare masa pe care o luam seara era linistita,doar sunetele tacamurilor auzindu-se.Dupa ce mancam mama ma trimitea sus si ea ramanea cu el ,eu urmand sa le aud tipetele din camera mea.La un moment dat nu am mai suportat si am coborat jos,vazand-o pe mama trantita pe canapea cu tatal meu peste ea,violand-o,propria lui sotie,pe care trebuia sa o iubeasca si sa aibe grija de ea mai ceva ca de un bibelou,el o viola.Mama mea plangea si strangea din dinti,abia suportand durerea violului,cand si-a deschis ochii m-a vazut in capul scarilor plangand cu mainile acoperindu-mi gura,nelasand tipetele sa iasa,de groaza a ceea ce s-ar putea intampla.Ma durea sufletul sa vad cu cata bestialitate se impinge in ea,in femeia vietii mele,asa ca am actionat in modul pe care l-am considerat atunci cel mai bun.Am luat bata de basseball ascunsa in dulapiorul pentru pantofi de la baza scarilor si cu pasi silentiosi am ajuns in spatele lui,putand de acolo sa o vad pe mama negand din cap,neindemnandu-ma sa fac lucrul acela,dar vazand-o asa de vulnerabila sub el furia a preluat cobtrolul meu asa ca mi-am inclestat mainile pe manerul batei,aceasta a facut contact cu spatele lui.La inceput nu a actionat,dar dupa si-a ridicat capul,odata vazandu-ma s-a ridicat de pe mama si se tot apropia de mine cu ranjetul ala dement pe fata,nederanjande-se sa isi ridice pantalonii.Ura pe care o simte-am pentru omul acela nu avea limita,asa ca atunci cand a inceput sa isi coboare trunchiul spre mine i-am dislocat maxilarul datorita loviturii puternice pe care i-am dat-o.In momemtul acela a cazut lat jos,eu aruncand bata langa el,mergand la mama si luand-o in brate.Am mers impreuna in camera mea si ne-am facut bagajul,urmand sa plecam din acea casa blestemata.Ne-am cumparat un apartament,ajungand la urechile noastre faptul ca bestia s-a casatorit cu o fata de 20 de ani.Nu mi-a parut rau pentru ce am facut si nici astazi nu imi pare,deoarece am dus-o bine pana cand mama mea a fost diagnosticata cu leucemie,dupa cateva saptamani fiind inmormantata.Ma bucur ca el nu si-a facut nici atunci aparitia,pentru ca nu stiu de ce as fii fost in stare daca ii vedeam fata.Dupa episodul acela am fost nevoita sa locuiesc la matusa mea,ea nefiind nevoita sa isi cheltuiasca banii cu mine deoarece el imi punea o suma destul de mare pe cardul personal,probabil ca 'scuza' pentru comportamentul de cacat de-a lungul copilariei mele.Nu aveam nevoie de banii lui,dar daca tot ii trimitea ii cheltuiam pe droguri,tigari si bautura.Cand am ajuns la liceu m-am integrat repede intr-un grup destul de periculos,se ocupau cu vanzarile de droguri asa ca toata lumea ii ignora.Intram in tot felul de belele,am fost suspendata 3 saptamani,era sa fiu si exmatriculata pentru ca au descoperit ca aveam draoguri in dulapiorul de la scoala si in ghiozdan.Matusa meaa fost chemata de multe ori la director din vina mea,asa ca mi-a pus hainele intr-o geanta si le-a pus pe pragul usii impreuna cu un bilet pe care scria: "Esti o povara pentru mine,m-am saturat! Iti urez succces in viata! Cu drag Cinndy!" Curva! Si uite asa am ajuns sa ma prostituez.
Scuze pentru intarziere,dar am avut programul full!
Stiu ca am greseli,pentru ca scriu de pe telefon si e foarte diferit fata de laptop.
Sper sa va placa,deoarece m-am straduit,o sa incerc sa mai postez inca un capitol zilele aste!
Vot/comm/fallow!!!
Va iubesc!
Craciun fericit!!!
P.S:Tinuta lui Ashley!