*****Mei - P.O.V.*****
-P-Pai...D-Da... DAR NU AM DE GAND SA ITI SPUN UNDE E IN VECII VECILOR ! am tipat eu la el.
-D-Dar de ce nu ?! a insistat Gray.
-Nu pot! Se va supara pe mine...Si i-as face si mai multe probleme si nu vreau asta pentru ca si asa are destule pe cap...i-am raspuns eu panicata.Si asa am spus deja prea multe...
-Cum adica ''are probleme''? Il putema ajuta! Doar spune-ne unde e.
-Danu nu vrea sa fie gasit,ce nu intelegi ?! am tipat din nou la el. Ce e asa de greu sa intelegi ca nu-ti pot spune?!
Am simtit cum imi dau lacrimile. Se va supara rau pe mine daca afla ca le-am spus...
-Il putem ajuta ! Doar ai incredere in noi! Ce s-a intamplat?
M-am uitat neincrezatoare la Gray. Ochii sai negrii si adanci nu mai exprimau ura si dispret ci dorinta de a ajuta. Poate ca tata avusese dreptate...Poate chiar erau niste oameni de treaba... Poate ma puteau ajuta... Mi-am muscat buza inferioara si m-am uitat in pamant ,gata sa ii spun tot adevarul ce ma framanta.
-In ultimele zile nu s-a simtit prea bine si a dormit mai mult ca de obicei... Nu vrea sa recunoasca nimic dar se poate citi pe chipul lui ca ceva nu e in regula... E asa de capos si ma enerveaza atat de tare... Mi-a spus ca daca nu plec azi nu voi mai putea pleca niciodata si m-am gandit ca pot gasii pe cineva in oras... Imi povestise de un mag ce poate vindeca pe oricine si ma gandeam... Nici nu stiu ce mai vreau...
Lacimile mi-au incetosat privirea. Ma simteam atat de prost. Incepeam sa cred ca toate alegerile mele erau atat de gresite. Mintea mea devenise un uragan de ganduri se de ecouri ce ma bantuia si-mi aduceau aminte de greselile trecutului... Facusem o greseala venind aici si lasandu-l singur? Trebuia sa stau cu el? Rezolvam ceva? Dar si asa nu am rezolvat nimic... Doar am plecat si l-am lasat din nou singur... Sunt asa o idioata...
-Calmeaza-te, Mei. a incercat Gray sa ma linisteasca punandu-mi mana pe umar. O stiu pe fata de care vorbesti dar deocamdata e plecata in misiune insa nu e singura persoana ce utilizeaza magia vindecarii. Mai cunosc o fata ce ne poate ajuta si sigur o va face daca o rugam. Tot ce trebuie tu sa faci e sa ne ghidezi la locul unde se afla Natsu acum...
-Eu...Eu...
Am izbugnit in plans total dezorientata. Mi-am acoperit mainile cu balmele si am incercat sa ma opresc dar afara reusita. Nu puteam gandii limpede.
-N-Nu stiu ce sa fac.am rostit eu printre suspine. Daca va duc acolo se va supara rau pe mine si daca nu poate patii ceva si mai rau... Nu vreau sa moara!
Am inghitit in gol si mi-am ridicat din nou privirea spre Gray ce parea atat de increzator si de puternic. Nici nu observasem cand se stransese atata lume in spatele lui. Toti se uitau la mine cu priviri pline de blandete si de caldura, gata sa-mi intinda o mana de ajutor. In locul asta ma ghidase tata si incepeam sa nu mai regret faptul ca l-am ascultat si am venit aici.
-V-Va voi duce acolo...
Gray a zambit triunfator si ceilalti s-au uitat unii la altii si puteam sa jur ca vor incepe sa urle de bucurie si sa dea o petrecere imensa.
-Dar... cu o singura conditie...le-am spulberat eu asteptarile. Nu va veti mai duce acolo niciodata ! am spus eu serioasa.
Gray a zambit din nou si mi-a intins mana sa ma ridic.
-Nu-ti face griji...
CITEȘTI
A 4-a generatie ( Fairy Tail FF )
FanfictionAu trecut deja 9 ani de la moartea lui... Multe s-au intamplat intre timp cum ar fi faptul ca ceilalti membrii ai ghildei au devenit parinti si aparitia celei de-a 4 generatie de dragon-slayeri...Un singur dragon-slayer al celei de-a 4-a generatie :...