Unde e? Unde e dragonul?! Cum poate un dragon imens sa se evapore asa, pur si simplu?! In gradina palatului nu erau decat daramaturi, plante si arbusti distrusi, extrem de multi gardieni, un peisaj atat de abstract, colorat si totusi atat de ametitor si trist in continua sa miscare, Erik, Lucy, eu Gray si... stai... Cine e ea? Dragonu a disparut si, in locul lui, a aparut o persoana misterioasa pe care nu am mai intalnit-o niciodata insa care avea un aer familiar. Toate trasaturile sale imi aduceau aminte de cineva... Piele alba, semanand cu cea a unei persoane bolnave, corp suplu, bine lucrat, ochi mari si albastrii in care se adanceau povesti indescifrabile si par tuns scurt, legat intr-o codita mica la spate, argintiu. Era frumoasa. Chipul sau parea atat de bland si inocent chiar si cand se incrunta sau se mania si aceasta calitate imi aducea aminte de o persoana despre care auzisem prea multe ca sa o pot uita si pe care ma puteam baza chiar daca nu o cunosteam atat de bine: Mirajane. Cele doua semanau atat de mult ca aspect incat am crezut ca sunt surori dar asta e imposibil din moment ce nimeni nu ar mai putea ajunge in acest univers paralel, inclusiv adevarata sora a lui Mirajane, Lisanna. De fapt, nu am intalnit-o niciodata pe Lisanna iar tot ce staim despre ea erau informatii auzite de la tata sau, mai rar ce-i drept, de la membrii ghildei. Povestile acelea vechi si zvonurile erau singurele lucruri dupa care ma puteam ghida in recunoasterea ei. Dar cine putea fi acea persoana? Varianta din aceasta lume a Mirei sau a Lisannei erau baiati iar cea a lui Elfman era Ely, barmanita de la ghilda. Daca stau bine sa ma gandesc, nici pe Elfman nu l-am intalnit inca si nu-l puteam recunoaste decat dupa trasaturile explicate de ceilalti care si acelea nu erau foarte precise. Ce familie stranie...
Eu si Gray am intrat in lupta impotriva gardienilor. Se pare ca Lucy si Erik nu ne observaserea inca fiind prea concentrati asupra inamicilor ce-i depaseau cu mult din punc de vedere numeric. Luptand spate in spate cu Gray inca nu imi puteam lua gadul si privirea de la acea femeie. Poate totul era doar o coincidenta. Tot holbandu-ma la ea am mai observat un detaliu: isi pierduse piciorul stang, purtand o proteza din metal in schimb.
- Mei, ai grija! a strigat Gray atragandu-mi atentia la un gardian ce putea folosi magie.
M-am aplecat evitandu-i atacul ridicandu-ma inapoi imediat si lovindu-l destul de tare incat sa nu se mai ridice. "Asta a fost aproape" mi-am zis. In acest moment trebuia sa ma concentrez asupra luptei, cu toate ca imi era atat de greu din cauza acele aparitii. Trageam cu ochiul in directia ei pentru cateva momente imediat ce aveam ocazia. Era curioasa. Nu putea fi o coincidenta... Si ea se lupta si incerca sa scape de aglomeratia de gardieni care se stransesera in jurul sau. Am vazut-o folosind mgia iar banuielile mele continuau sa se aprofundeze. Din cate imi puteam da seama folosea magia take-over, animal soul, inlociundu-si difeite parti ale corpului cu cele ale unor animale si utilizand miscari speciale pentru a dobora inamicii. Alta coincidenta? Parea deja imposibil... Cine era de fapt ea?
Tot incercand sa evit atacurile garienilor, aflandu-ma intr-o continua miscare si atacand inapoi m-am coicnit de Lucy. Ne-am uitat surprinse una la alta pentru cateva momente, analizandu-ne. A schitat un zambet sincer si a spus:
- Mei! Ma bucur ca ne-ai prins din urma... Scuze ca te-am bagat in asta.
- Nu conteaza acum. L-am gasit pe Gray in piata centrala, cred... unde e dragonul?
- Nu stiu. Cand am ajuns aici nu era insa... Ai observat-o si tu, nu?
- Cine e ea?
- Nu stiu inca dar am o banuiala... insa nu pot trece de gardienii astia...
Incercam sa vorbim una cu cealalta in timp ce ne luptam cu inamicii. Incepeam sa obosesc... rana de la picior incepuse din nou sa ma doara si simteam cum mi se preling firicele de sange din ea... Trebuia sa terminam asta repede dar gardienii continuau sa apara. Nu simteam ca pot castiga lupta asta...
Am auzit o voce puternica si feminina strigand: "Animal soul: Dragon soul!" apoi o bubuitura si multe tipete speriate urmate de un raget cumplit si de neinteles. Gardienii erau distrasi si mi-am permis si eu sa arunc o privire rapida la locul din care venise strigatul. Dragonul s-a inotors. Era invaluit in aburi, imprejurare ce-l facea sa para chiar si mai fioros ca inainte. Si-a intins cu gesturi lente gatul, ridicandu-si maiestos capul si s-a uitat cu repeziciune prin gradina, analizand-o in amanunt cu o privire dezgustata si aroganta. Cand mi-a intalnit privirea a tresarit si a continuat sa ma analizeze din cap pana in picioara. Ma simteam putin terifiata. Inima incepuse sa imi bata din ce in ce mai repede si nu imi puteam lua privirea de la el. Era prima oara cand vedeam un dragon de aproape si acum parea mult mai infricosator si autentic decat de la distanta. A urlat cat l-au tinut plamanii si si-a deschis aripile creind o rafala de vant extrem de puternica care inpins inapoi chiar si pe mine pentru cateva secunde pana m-am lovit de Gray. Gardienii au fost toti aruncati pe jos. Dragonul a facut un salt inalt si a aterizat in fata noastra facand astefel pamantul sa se cutremure, punandu-si labele masive in locurile in care nu era niciun inamic, ferindu-se de a-i zdrobii. Si-a intins gatul si ne-a analizat pe toti surprins. Ma uitam curioasa in ochii sai mari si albastrii. Parea ata de ciudat...
- Lisanna? s-a balbait Lucy apropiindu-se de creatura.
Am vazut cum din ochii dragonului curg lacrimi mari ce se spargeau in balti de pamant. A dat afirmativ din cap. Si-a facut labele din fata palnie punandu-ne sa urcam apoi si-a luat zborul cu noi in "maini". Deci asta era Lisanna... Zburam la o altitudine destul de mare, aproape de nori, punct din care orasul parea ata de mic si oamenii doar niste puncte negre intr-o continua miscare. Am aterizat intr-un luminis din padurea de langa ghilda, la poalele muntelui.
Dupa ce ne-am dat jos putin ametiti dupa cursa dragonul a inceput sa se transforme in luminte ce si-au luat zborul, disparand treptat in aer. Au lasat la iveala o persoana supla, cu pielea alba, persoana pe care o vazusem si in gradina palatului, persoana de care auzisem multe, Lisanna. Fara sa spuna ceva, cu lacrimi in ochi, i-a sarit lui Lucy in brate si a balbait ceva printe sugituri, ceva ce nu am putut intelege.
_______________________________________________________
Imi pare sincer rau ca nu am mai postat de atat de mult timp dar cand vine vara sunt obilgata sa stau 3 saptamani la tata la servici. Voi incerca totusi sa postez mai des dar nu promit nimic.
Nu sunt extrem de multumita de capitolul asta pentru ca nu am apucat sa-l scriu mai intai pe hartie si apoi sa-l transcriu aici dar sper ca voua sa va placa. OwO
Va multumesc extrem de mult pentru comentarii, voturi si lecturi. Ma pot mandrii cu cei mai tari cititori (si cei mai surprinzatori ^u^). Lectura placuta in continuare si pana data viitoare...
...ZANELE FIE CU VOI!
CITEȘTI
A 4-a generatie ( Fairy Tail FF )
FanficAu trecut deja 9 ani de la moartea lui... Multe s-au intamplat intre timp cum ar fi faptul ca ceilalti membrii ai ghildei au devenit parinti si aparitia celei de-a 4 generatie de dragon-slayeri...Un singur dragon-slayer al celei de-a 4-a generatie :...