Ne-am intors la ghila acestei lumi, mai mult sau mai putin victoriosi. Din fericire i-am gasit pe Gray si pe Lisanna insa inca mai trebuie sa le cautam pe Wendy si pe Erza. Levi statuse si analizase arhiva regelui in tot acest timp cat am fost plecati insa nu a mai putut gasii vreun indiciu in afara de acele descarcari intense de magie... Dar acum trebuia sa ne odihnim putin inainte sa continuam cautarile si in plus inca erau chestii pe care voiam sa le aflu.
Ne-am asezat la o masa, bucurandu-ne de relaxare dupa luptele aprige prin care trecuseram. Lisanna inca mi se parea o persoana misterioasa si as fi dat orice sa-i aflu povestea insa nu eram destul de sigura pe mine... Oare chiar puteam avea incredere in ea?
- Deocamdata suntem in avantaj... spuse Lucy cu o voce putin tulburator. I-am gasit pe Lisanna si Gray insa Erza si Wendy inca nu sunt de gasit si sa nu mai vorbim de faptul ca Natsu a fost capturat...
Am vazut-o pe Lisanna tresarind uimita. Asa e, din cate auzise, Lisanna a fost prima prietena a tatalui meu si "mama" lui Happy. Stiam multe despre ea dar totusi simteam ca nu stiu nimic.
- Natsu? a intrebat cu o voce subtire, soptita, mai mult pentru sine.
- Da, tata, Natsu Dragneel, membru Fairy Tail de cand era mic... stii tu... i-am raspuns crezand ca l-a uitat apoi mi-amdat seama cat de bleaga am fost.
Mi-am lipit zgomotos palma de gura dandu-mi seama de cat de idioata fusesem. Am balbait un "Nu trebuia sa sune asa... Scuze..." insa cand m-am uitat din nou la ea i-am putu vedea lacrimile si expresia uimita. "T-Traieste?" a intrebat " ...Si are o fiica... Stiai ca nu semeni deloc cu el?" a continuat , moment in care am chicotit putin surprinsa de reactia ei. Gray a inceput sa-i povesteasca tot ce s-a intamplat, eu si Lucy completandu-l cand era nevoie.
- Si asa am ajuns aici... a incheiat el. Eu unul pur si simplu m-am trezit intr-o piata si in cateva minute eram deja inconjurati de acele garzi enervante...
- Dar nu inteleg ceva. a spus Lucy ganditoare. Lisanna, nu te-am mai vazut de mai bine de 2 ani si nu ai fost cu noi cand am distrus cristalul care ne-a trimis aici. Atunci cum ai ajuns aici? Mai exista astefel de cristale?
- Nu cred... Voiam sa ma intorc la ghilda in ziua in care ati disparut voi. Stiu sigur ca aceea era ziua pentru ca eu ma aflam in trenul care ocolise pe acea ruta pentru a lua pasagerii trenului vostru. Calea ferata a fost distrusa de cristal si nu se mai putea circula pe acolo. Din curiozitate am coborat si eu din vagon sa vad distrugerile. Erau o gramada de pietricele albastr ascutiete pe tot pamantul iar sinele erau pur si simplu zdrobite, o panglica galbena inconjurand locul si fortand oamenii sa sta departe. Initial nu am vazut rostul panglicii asa ca am trecut pe sub ea si m-am apropiat de cristale si, cand am luat cel mai mere ciob pe care il puteam gasii in mana, am simtit cum existenta imi este stearsa apoi m-am trezit in padurea din apropiere. Din pacate nu i-am vazut pe Happy sau pe Charla insa cand am ajuns aici am dat de un padurar batran care m-a gazduit peste noapte si mi-a spus tot felul de chestii despre aceasta tara, inclusivde faptul ca tortureaza dragonii... si dimineata urmatoare am atacat, revoltata de acest lucru insa nu m-am gandit ca as putea fi atacata de atatia gardieni sau ca as putea da de voi.
- Dar dragonii ar trebuii sa fie un secret... a comentat Lucy. De unde stia batranelul de ei?
- Nu stiu, pur si simplu mi-a spus de ei... Nu m-am gandit niciodata la asta...
- Dar asta il transforma pe padurar intr-o piesa importanta din puzzle. contiuna Gray optimist. Poate mai stie si o gramada de alte chestii despre lumea asta sau despre palat care ne-ar putea ajuta. Chiar acum ar trebuii sa le cautam si pe Erza si Wendy si sa facem un plan de a-l elibera pe maimutoiul ala parlit.
CITEȘTI
A 4-a generatie ( Fairy Tail FF )
FanfictionAu trecut deja 9 ani de la moartea lui... Multe s-au intamplat intre timp cum ar fi faptul ca ceilalti membrii ai ghildei au devenit parinti si aparitia celei de-a 4 generatie de dragon-slayeri...Un singur dragon-slayer al celei de-a 4-a generatie :...