1. Paste fericit! Fie ca lumina Sfintelor Sarbatori sa va inunde sufletele cu bucurii.
2. Sunteti incredibili! Va multumesc enorm pentru 1000+ lecturi, 100+ voturi si 30+ comentarii! Ma bucur enorm ca va place povestea mea si imi pare rau daca nu va sadisface ceva sau ca postez atat de rar. Cartea se anunta una destul de lunga din moment ce am o gramada de idei. Sper sa va placa in continuare. Ma voi straduii sa pun capitole mai lungi si interesante. Va multumesc! OwO
3. Ok, asta o sa udreze ceva... Sa discutam putin despre NaLu vs. NaLi si despre NaLu in general. * Va rog nu ma omorati, va rog nu ma omorati... *
Am facut o schema care sa arate pe ce se bazeaza in momentul de fata Fairy Tail:
NaLu
momente BADASS | lucruri AWESOME
NaLu ------------ Fairy Tail --------------- NaLi wait, wat? No.
| \
aventura | \ familie
NaLu \
\
Alte OTP-uri
Majoritatea persoanelor care urmaresc FairY Tail sau citesc manga ( 85%) idolatrizeaza NaLu. Nu am nimic cu voi! Dar... Eu am fost, sunt si voi fii o NaLi shipper orice s-ar intampla. Pur si simplu nu ii pot vedea pe Natsu si Lucy impreuna. Poate sunt eu mai diferita si mai ciudata dar asta e punctul meu de vedere si nu imi este rusine sa afirm ca sunt o NaLi shipper chiar daca asta va va schimba parerea despre FanFiction-ul meu. Cu toate astea... Nu voi introduce segmente NaLi in poveste, doar pentru a nu va strica ziua. Cat despre NaLu, cel mai probabil, nici segmente legate de acest OTP nu vor aparea pentru ca nu ma pricep la chestii siropoase iar cartea am vrut s-o fac sa se bazeze mai mult pe actiune si aventura decat pe romanta si... mda... chesti din astea... Am sa incerc totusi sa introduc cateva momente... sa zicem dragute poate cu ambele cupluri\ mai mult cu NaLu decat NaLi (de dragul vostru) care sper sa va placa... DAR NU E NIMIC SIGUR! Sunt o persoana foarte ciudata si cine stie ce idei ma mai trasnesc ...
Cu alte cuvinte... Sper sa nu ma vanati pentru cuvintele scrise mai sus si va multumesc din tot sufletul pentru intelegere. Repet : Nu e inca nimic sigur in legatura cu NaLu in aceasta carte. Tot ce va pot anunta este ca va existe 1 segment NaLi (destul de scurt si nu foarte romantic sau chestii)pentru ca am promis cuiva care ma ameninta cu un cutit... Ana, daca citesti asta acum, vreau sa iti spun ca esti o persoana minunata si nu ma vei prinde vie!
4. NU am spus ca finalul nu va fi NaLu sau va fi NaLu. Doar eu stiu cum se va termina aceasta carte iar finalul ales este 90% sigur.
P.S. : Multumesc inca o data si sa nu uitati ca scriu cartea asta pentru voi. Sper ca faptul ca mie imi plac alte lucruri sa nu va influenteze. Lectura placuta in continuare. ^^
CITEȘTI
A 4-a generatie ( Fairy Tail FF )
Fiksi PenggemarAu trecut deja 9 ani de la moartea lui... Multe s-au intamplat intre timp cum ar fi faptul ca ceilalti membrii ai ghildei au devenit parinti si aparitia celei de-a 4 generatie de dragon-slayeri...Un singur dragon-slayer al celei de-a 4-a generatie :...