POV; Kayla
Shit ik ben telaat! Ik pak snel een outfit en begin te haasten voor school. (Foto staat bovenin) ik poets mijn tanden en gelukkig had ik mijn tas gister al in gepakt anders kwam ik nog later. Ik doe mijn haar onder de kraan en maak een hoge staart en ren naar benden. Ik maak een broodje en stop het in mijn tas, Daarna doe ik mijn schoenen aan en ren ik zo snel mogelijk naar school. Als ik op school ben aangekomen ga ik naar de conciërge om een telaat briefje tehalen. Omdat ik toch al te laat ben ga ik nog snel naar de wc's om snel wat mascara op te doen, En dan loop ik snel naar de klas. Mrs Jackson gaat u maar gauw zitten zegt meneer Houston en wijst het tafeltje naast Joey aan. Hee glimlacht hij. Hee lach ik terug. Mrs Jackson u bent a telaat en dan ook nog eens praten? Gaat u maar de les uit! Schreeuwt meneer Houston. Ik sta op en doe mijn tas weer op mijn rug. Meneer ik praten ook zegt Joey. Dan kan jij ook vertrekken Birlem! Ik en Joey liggen in een deuk op de gang. Oml hij is chagrijnig! Echt he lacht Joey. Kom we gaan ons melden bij de rector, hij haakt onze armen en we lopen samen de trap af. Na een lange tijd op de gang staan werden we binnen gelaten. Alweer? Zucht Rector Dwight. Jepp. Indaad zeggen ik en Joey. Ik ga even jullie ouders bellen want dit kan echt niet meer! De rector loopt de kamer uit en Joey kijkt me aan. Wat? Lach ik. Ik moet je iets vertellen...
ik kijk hem vragend aan. Je bent me bestfriend je kan me alles vertellen Jojo. Oke dan zucht hij. Ik vind je leuk. Oke wacht wat? Zei ik. Ik geloofde niet wat ik net had gehoord. Laat maar zucht Joey. Nee Jojo is dit een prank? Ja lacht hij. Je trapte er echt goed in! Ik zie wanneer hij liegt, En ik wauw zijn hart echt niet breken maar hij is mijn bestfriend. Jojo ik weer dat je liegt. Hij zucht alweer, Jij vind mij toch niet leuk dus vergeet het maar. Ik kijk voor me uit. Ik moet even nadenken wat er net is gebeurt. Dan komt de rector met een jongen binnen. Gaan jullie maar naar huis de leraren zijn klaar met jullie! Kom over 2 dagen terug, Maar zie het niet als een dagje vrij! Als jullie terug komen zijn er klusjes voor jullie! Ik en Joey staan op en lopen naar onze fietsen. Joey ik- voordat ik kon uitpraten fietste hij weg. Ik hoorde de bel gaan. Toen tikte iemand mij aan. Gvd gilde ik. Achter mij stond de jongen die ook bij de rector was. Ik ben Charles glimlacht hij. Oh ik ben Kayla en sorry dat ik gilde. Geeft niet grinnikt hij. Morgen begin ik pas met school, Welke kant moet jij opfietsen? Rechts. Ik ook lacht hij. Dan fietsen we samen zeg ik en wacht tot hij zijn fiets heeft.
Gosh hij is wel cute.. Maar Joey zei dat hij me leuk vind... Shit ik heb echt geen idee wat ik moet doen!Lijkt dit jullie een leuk boek? Tips mag je altijd achterlaten❤️
JE LEEST
Mrs Birlem Or Mrs Gitnick-Joey Birlem & Charles Gitnick fanfic//VOLTOOID\|
FanfictionKayla en Joey zijn al beste vrienden sinds ze zich kunnen heringeren. Maar wat als Joey haar nu vertelt dat hij gevoelens voor haar heeft. Eigenlijk heeft ze hem nooit op die manier leuk gevonden.. Maar nu ze erover nadenkt hoe leuk hij eigenlijk...