POV: Kayla
Ik doe mijn ogen open ik heb een infuus in mijn arm. Waar ben ik? Vraag ik tegen me zelf, en merk gelijk dat mijn stem heel zwak is. In het ziekenhuis hoor ik de stem van Joey zeggen. Ik probeer om hoog te komen maar het lukt niet. Ik help je wel zegt Joey en hij zet me recht op. dan kijk ik in zijn ogen, Zijn mooie ogen d-
Kayla je bent wakker! Roept Charles blij die de kamer in komt. Uh ja glimlach ik. Dan komt de dokter de kamer in lopen. Ja mag naar huis glimlachte hij. Hoe lang was ik dan hier? Vraag ik verward. De operatie duurde 2 uur en een kwartier want ookal heb je een kleine hand, Er kwam erg veel bloed en we moesten je hand weer dicht naaien en bloed erbij doen.. Dus het duurde best lang, Daarna sliep je zo'n 3 uur door de pijnstillers. Oh oke zeg ik en probeer op te staan maar ik val om. Gelijk pakt Joey mijn arm om me omhoog te doen en als hij de andere wil pakken pakt Charles die al. Je bent nog wat duizelig door de pillen zegt de dokter. Het is maar goed dat je zulke bezorgde vrienden hebt.Inderdaad, geweldig... Not!
Dan loopt de dokter de kamer uit. Oke jullie moeten echt geen ruzie maken, want ik voel me echt niet lekker dus dan kan ik er al helemaal niet tegen zucht ik. Ik mag naar huis dus daar ga in ook naar toe ik ruk me uit hun handen en begin rustig te lopen. Dadelijk val je nog zegt Charles en loopt achter me aan. Dan loop ik naar de parkeer plaats met Joey en Charles en dan zien we me moeder staan. Mam gil ik en ze rent naar me toe en geeft me een knuffel. Oh u Joey je mag nog wel blijven slapen maar ik ben ook thuis door dit ongeluk glimlacht ze. Charles kijkt Joey boos aan. Hoi glimlacht mijn moeder naar Charles. Jij bent zeker ook een vriend van Kayla? Ik ben haar moeder. Aangenaam kennis te maken hoor mevrouw, Maar ik moet naar huis zegt Charles snel en loopt weg. Zo die is jaloers grinnikt Joey waardoor ik hem gelijk een stomp geef. Nou Kayla even normaal zegt mijn moeder, Hup de auto in lacht ze. Toen we thuis waren gingen ik en Joey gelijk naar mijn kamer. Jojo waarom doe je zo gemeen tegen Charles zeg ik terwijl ik mijn laptop op start. Omdat we jou allebei leuk vinden zegt hij alsof het de normaalste zaak van de wereld is. Maar ik ben geen prijs die je kan winnen! Weet ik zegt Joey, We zien je meer als een trofee zegt hij plagend en steekt zijn tong uit. Ugh oke welke film wil je kijken vraag ik. Uh i dont know kies jij maar zegt hij en gaat naast mij zitten op mijn bed. Oh ik weet het al zeg ik, She is the man (even serieus die film staat op netflix en is echt leuk😂 het gaat over een meisje en die wilt in het voetbal team komen maar daar mogen alleen jongens in en dan gaat ze zich als haar tweeling broer verkleden enz)
Oke zegt joey en slaat een arm over me heen. Wat doe je? Vraag ik. Wat dat deden we eerst ook zegt Joey. Ja voordat je me leuk vond zeg ik terwijl ik zijn arm van mij af haalde. Misschien vond ik je toen al leuk zegt hij beledigt.
Ik wil gewoon niet kiezen oke.. zucht ik. Het moet Kay, Want anders blijven we maar ruzie over je maken, Als je mij zou kiezen zal hij vast wel iemand anders kiezen. Misschien kies ik wel Charles zeg ik en ik kon dat beter niet doen. Je kent hem pas net en mij al zowat je hele leven! Ja en ik wil onze goede vriendschap niet kwijt! schreeuw ik. Misschien is dat al kwijt zegt hij en loopt naar beneden en gaat naar huis. Wat is er gebeurt vraagt mijn moeder. Ugh ik wil er niet over praten zeg ik verdrietig en stop mijn hoofd in mijn kussen. Kom op zegt mijn moeder en gaat naast me zitten. Wat het ook is het komt heus wel goed.Wat vonden jullie van dit deel?💖
Tips geven mag altijd💍
JE LEEST
Mrs Birlem Or Mrs Gitnick-Joey Birlem & Charles Gitnick fanfic//VOLTOOID\|
FanficKayla en Joey zijn al beste vrienden sinds ze zich kunnen heringeren. Maar wat als Joey haar nu vertelt dat hij gevoelens voor haar heeft. Eigenlijk heeft ze hem nooit op die manier leuk gevonden.. Maar nu ze erover nadenkt hoe leuk hij eigenlijk...