POV: Kayla
Ik sta op en leg mijn ketting op tafel en loop daarna naar de keuken. Ik doe de koelkast open en zoek wat te eten. Niks lekkers. Ik ga naar de voorraadkast en zie een pak koekjes mix. Dan ga ik maar koekjes maken. Ik maak het pak open en er zit al een pakje meel in. Ik probeer het open te maken maar het lukt niet. Zuchtend doe ik het bestek la open en pak een schaar. Net wanneer ik een klein stukje bijna open heb geknipt gaat de bel waardoor ik schrik en in mijn hand knip. Fuck dat doet pijn gil ik. Met mijn andere hand pak ik een doek en wikkel ik het om mijn hand heen wat heel moeilijk gaat. Ik maak de deur open en schreeuw; Verdommen Joey, Als je niet aan belde lag mijn hand en nu niet zowat af. Gaat het? Ik kwam je halen voor het afspreken en je ligt hier half dood te gaan! Ik kijk op. Oh jij bent het zeg ik zacht. Charles rent naar binnen, En ik loop achter hem aan. Weet je dit is niet erg beleeft zeg ik. Waar ligt de verband doos zegt hij bezorgt. Hij kijkt overal. Boven in de badkamer zeg ik, en val op de grond. Kayla! Schreeuwt Charles. Ik ben een beetje duizelig zeg ik duf. Je verliest te veel bloed zegt hij in paniek. Ik bel de ambulance. Charles doe rustig zeg ik met tranen in mijn ogen. Zo ernstig is dit niet. Joey loopt de woonkamer in. Waarom stond de deur open kayl- Omg wat gebeurt er! Gilt hij. de ambulance komt er aan huilt Charles. Kom we tillen haar alvast op zegt Joey en pakt mijn armen. Daarna doe ik mijn ogen dicht en raak ik bewusteloos. Charles legt mij weer op de grond. Joey kijkt hem aan. Wat doe je? Nou ik wil haar armen tillen zegt Charles boos. Ga je hier nu echt om ruzie maken zegt Joey en duwt Charles aan de kant. Je kan beter gaan, Zegt hij wijzend naar de gang. Als ik er niet was was ze misschien nu wel dood zegt Charles en duwt Joey terug, Waardoor Joey op de grond valt. Nu is het genoeg zegt Joey en loopt naar de keuken en pakt de schaar. Ga je me door midden knippen? Lacht Charles. Nee, ik ga je lek prikken zegt Joey en gooit de schaar op Charles en het zit vast in zijn arm. Gast wat doe je! Piept Charles huilend. En nu weg schreeuwt Joey. De ambulance kwam binnen rennen. 2 gewonden zegt de eerste hulp als we het ziekenhuis in zijn. Kayla word op een bed gelegd en word naar de operatie kamer gebracht. Wat gaat er gebeuren huilt Joey. Ze heeft teveel bloed verloren, We moeten een infuus in haar arm plaatsen zegt een van de dokters en lopen met haar weg, En Charles is inmiddels al bij de andere kant bij de eerste hulp om de schaar er voorzichtig uit te halen en zijn wond te genezen. Je kunt maar beter naar huis gaan zegt de zuster met een medelijdend gezicht. Nee ik blijf hier zegt Joey en gaat op een stoel zitten. Alles voor Kayla.
JE LEEST
Mrs Birlem Or Mrs Gitnick-Joey Birlem & Charles Gitnick fanfic//VOLTOOID\|
FanfictionKayla en Joey zijn al beste vrienden sinds ze zich kunnen heringeren. Maar wat als Joey haar nu vertelt dat hij gevoelens voor haar heeft. Eigenlijk heeft ze hem nooit op die manier leuk gevonden.. Maar nu ze erover nadenkt hoe leuk hij eigenlijk...