POV: Kayla
Charles zet de fiets weer in de schuur en ik geef het geld aan Angie. Ik stuur je het filmpje en daarna mag je hem zelf verwijderen uit me telefoon oke? Zegt Angie als ze het geld aan pakt. Is goed zeg ik. Ze stuurt het filmpje naar me toe en geeft haar telefoon aan mij. Uh ik heb genoeg geld voor twee rowland tour tickets wil je misschien mee? Vraagt ze. Ja graag zeg ik en knuffel haar. Zijn we vriendinnen? Glimlacht ze. Ja hoor zeg ik vrolijk.
Oke ik ga de tickets kopen, Blijf jij bij Charles. Oke. We lopen naar beneden en Charles is netflix aan het kijken. Schuif op Charl ik ga mee kijken. Oke lacht hij en schuift op. Zullen we 13 reasons why kijken smeek ik. Oke oke. Maar Charles ik moet straks ook even met je praten. Oke vertel op zegt hij serieus en gaat recht op zitten. Ik ga voor Joey ga kiezen ookal vind ik jou ook super leuk en je bent zo lief maar het gaat raar worden want tja.. Je bent nu me stiefbroer. Ik begrijp het glimlacht Charles.
Als we bijna de aflevering af hebben komt Angie binnen. Omg ik heb de tickets gilt ze blij. Waarom ben je zo blij vraagt Charles. Zijn maar 3 jongens. Maar drie jongens?! Gilt Angie. Omg jij hebt echt geen verstand he. En als jullie me zoeken ik ben boven. Dan belt Joey me. Charl ik word gebeld door Jojo! Neem op zegt Charles en neemt op en geeft de telefoon aan mij.
K= Kayla
J= JoehK: Oh heey Jojo
J: Hey Kay.. Kan ik langs komen, Dit wil ik liever niet door de telefoon bespreken.
K: oh oke ik kom er nu aan.Charles kan ik even je fiets lenen? Ik ga even naar Joey toe. Tuurlijk ik maak wel even de schuur open. Dan geeft hij me de fiets sleutels en een knuffel. Niet te lang want de lampen gaan zo aan. Ja mama zeg ik tegen Charles en fiets snel naar Joeys huis. Hij doet gelijk de deur open. We lopen naar zijn kamer maar als we langs de badkamer lopen zie ik Sophia een musically doen in de badkamer. Hey kayla! Hey soph lach ik en geef haar een knuffel. Kom kayla zegt Joey en we lopen naar zijn kamer. Ik moet je wat vertelen zegt hij. Oh dat was me nog niet duidelijk lach ik. Kay het is best serieus dus.. blijf rustig.
Jojo just tell me glimach ik. Eerst wil ik een knuffel van je en dat je beloofd wat er ook gebeurt dat we beste vrienden blijven. Eh oke zeg ik en geef hem een lange knuffel en beloof dat we beste vrienden blijven. Nou.. begint hij. Omdat je keuze zo lang duurt.. Heb ik gekozen om verder te gaan.. En ik heb een vriendin.Als het boek af is, Zouden jullie dan een deel 2 willen hebben of liever een nieuw boek?😏😂 Want een nieuw boek is denk ik leuker💕💖
JE LEEST
Mrs Birlem Or Mrs Gitnick-Joey Birlem & Charles Gitnick fanfic//VOLTOOID\|
FanfictionKayla en Joey zijn al beste vrienden sinds ze zich kunnen heringeren. Maar wat als Joey haar nu vertelt dat hij gevoelens voor haar heeft. Eigenlijk heeft ze hem nooit op die manier leuk gevonden.. Maar nu ze erover nadenkt hoe leuk hij eigenlijk...