8

92 6 3
                                    

POV: Kayla

Mam.. Ik ga het je gewoon vertellen snik ik. Mijn moeder kijkt me gelijk bezorgt aan. Charles en Joey maken ruzie om wie mijn vriendje word, En nu is Joey geen beste vrienden meer met me.. En ik denk dat hij mij nu haat zeg ik terwijl ik harder begin te huilen. Schat als ze echt van je houden hoef je niet te kiezen. Maar als ik jou was zal ik voor Joey kiezen, Je kent hem al zo lang en hij is zo lief voor je! Ga jij anders lekker met hem zeg ik boos en gooi mijn kussen tegen haar aan. Grote mond? Weet je, De laatste tijd heb je zo'n grote mond.. Ik heb je vader gister op gebeld en morgen ga je maar voor een paar weken bij hem wonen, Kijken of je dan wat respect leert te hebben! Schreeuwt ze en loopt naar beneden. Fuck! Mijn ouders zijn al zo lang gescheiden en ik wil daar echt niet heen, Hij is kapot streng. En hij heeft een nieuwe vrouw met een dochter en een zoon dus het word sowiezo stom! -Volgende dag-

Onee het is al tien uur gil ik als ik beneden kom, Waar ik mijn moeder rustig op de bank zie zitten. Relax het is zaterdag zegt ze. Vandaag ga je naar je vader, Ik heb je tas al ingepakt als je nog iets er in moet doen moet je het zo doen want over een uurtje komt hij je halen. En ja hoor na een uur was hij er. Hoi princes zei hij en gaf me een knuffel. Eh hoi pap zei ik akward. Ik pak je tas wel aan glimlachte hij. Ga maar in de auto zitten. Ik doe de deur van de auto open en zie een meisje met oordopjes in. Ik ga naast haar zitten en ze doet gelijk haar oordopjes en zegt: Hey ik ben Angie, Wij zijn zusjes glimlacht ze. Eh stiefzusjes zeg ik. Nou nee hoor jou vader is ook een soort van mijn vader zegt ze vrolijk. Een soort van ja, STIEF-vader zeg ik arrogant. Sorry hoor zegt ze en doet weer haar oordopjes in. Ik mag haar nog steeds niet,  net als 11 jaar geleden. Toen kende ik Joey al en hij sleepte me door de moeilijke tijd heen. Mijn ouders waren net uit elkaar en hij had al een nieuwe vrouw met een dochtertje en een zoon, Die ik nog nooit heb gezien. Beter gezegd mij en mijn moeder vervangen. (Nu vind ik Angie nog niet aardig maar straks wel hoor TeamRowland2Xxx 💜)
Dan gaat mijn vader voorin zitten en zet mijn tas ernaast. Heb je er zin in? Vraagt hij. Ik kijk hem emotieloos aan kijk dan uit her raam. Wat word het een top week- not!
Als we zijn uitgestapt staan we voor een redelijk groot huis. Ik sta stil om het mooie huis te bekijken maar dan krijg ik een duw. Angie. Loop eens door snauwt ze en loopt dan langs me. Mijn vader loopt met mijn tas naar binnen. Dan komt mijn stiefmoeder Lise aan rennen. Hallo lieverdje wat heb ik jou lang niet gezien! Wat ben je groot geworden even oud als Charles. (Angie is zogenaamd 2 jaar jonger dan me want tja ik weet niet hoe oud je bent in het echt dus in het boek ben je 12😅) Ik kijk haar verward aan. Oke rustig Kayla, Wel meerdere jongens heten Charles het is vast niet de cha- KAYLA? Dan knuffelt iemand mij van achteren. (En als je het nog niet begreep het is Charles die op haar verliefd is)Heb je nog pijn na de operatie? Operatie? Zeggen mijn vader en stiefmoeder tegelijk.  Lang verhaal glimlach ik. Oooh dus dit is dé Kayla waar je het over had zegt Angie lachend. Hou je mond jij Brandon lover roept hij. Oke stoppen jullie 2 zegt mijn vader. Charles omdat jij Kayla al kent kun je haar dr slaapplek laten zien? Uh dat doe ik wel omdat het mijn  kamer is zegt Angie en rent naar boven. Fijn een kamer delen met mijn duivelse stiefzusje!
Wat vonden jullie ervan?💓💖

Mrs Birlem Or Mrs Gitnick-Joey Birlem & Charles Gitnick fanfic//VOLTOOID\|Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu