11

72 6 3
                                    

POV: Kayla

Kom we brengen het geld naar Angie. Nee we moeten eerst naar de bank zegt
Charles. Ze wou liever brieven. Oja Zeg ik en we lopen naar beneden. Kom je achterop me fiets vraagt Charles als hij zijn fiets uit de schuur haalt. Ja zeg ik en spring lachend achterop. Als we bij de bank zijn zien we Joey langs lopen. Hij loopt langs me en negeert me volledig.  Charles ziet dat ik verdrietig word dus pakt hij Joey bij zijn arm. Laat los roept Joey boos. Nee, Eerst ga je sorry zeggen tegen Kayla! Zie je niet dat je haar verdrietig maakt. Dat doet ze toch ook bij mij schreeuwt Joey en probeert zijn arm los te maken. Laat maar Charl.. Zeg ik zacht.
Oke sorry Kay zegt Joey met tranen in zijn ogen. Ik doe boos tegen jou omdat ik weet dat je voor Charles gaat kiezen. Als ik jou was zal ik mij ook niet kiezen, Kijk hoe gemeen ik tegen je doe.  Joey ik... ik denk dat ik nu weet voor wie ik kies. Charles laat Joey zijn arm los en allebei kijken ze me aan. Ik kies voor-

Charles?! Schreeuwt een meisje en komt op ons afgerent. Melanie zegt Charles verbaast en geeft haar een knuffel. Uh dit is Melanie zegt Charles. Een vriendin van mijn oude school. Oh hoi Melanie zeg ik met een glimlach. Ik ben Kayla. Ik ben Joey zegt Joey. Ik ben morgen jarig kom je naar me feestje Charl? En jullie mogen ook komen hoor lacht ze. Uh ja hoor zegt Charles.  Ik niet, ik heb veel te doen zegt Joey. Ik zal wel mee moeten grinnik ik. En het lijkt me leuk! Moeten? Vraagt Joey. Ja ik logeer bij Charles zeg ik voorzichtig. Rustig hij is me stiefbroer. Joey begint te lachen. Dus je moet kiezen tussen Mij.. En je stiefbroer? Hoe moeilijk kan dat zijn. Niet! Joey ik weet het pas sinds vandaag hoor zeg ik. Oh oke zegt Joey. Maar ik ga naar huis. Ik ook Zegt Melanie en zwaait en loopt dan weg.
Dan gaan wij ook maar glimlacht Charles en ik spring weer achterop met het geld in mijn hand.

Mrs Birlem Or Mrs Gitnick-Joey Birlem & Charles Gitnick fanfic//VOLTOOID\|Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu