Era o zi calda de primavara ,cam ora unu jumate ziua. Cum nu am o viața socială, m-am gandit sa îmi pierd vremea pe YouTube. După vreo doua ore am dat de canalul unui tip pe nume Vlad Munteanu. Prima data nu mi-a placut. Era urat și arogant. După o ora am ajuns sa îl iubesc. Doar un zâmbet de al lui ma excita la maxim. Îl doream in pat. Adică am 12 ani și încă sunt virgina. Asta este complet inacceptabil!
Am aflat ca Vlad are și un geamăn pe nume Cristi, care și el este la fel de sexi. Am mai aflat ca stau in Constanța. Eu fiind din Craiova, stiam ca nu am nicio șansa sa fiu impreuna cu el😥😢😢.
Am început sa devin din ce in ce mai obsedata. Aveam postere cu ei, tricouri, căni, hârtie igienica. Toate cu ei. Eram din ce in ce mai trista ca nu puteam sa ii întâlnesc și sa ne-o tragem. Normal ca de Vlad îmi placea mai mult, dar și Cristi era bunoc. Plângeam de dimineata pana seara, le dădeam mesaje pe Facebook și nici unul nu răspundea. Ba chiar am auzit de un zvon cum ca Vlad are prietena, și inima mea s-a rupt in mii de bucatele.
Intr-o seara plângeam isteric cu mucii dându-mi pe afara și cu balele curgandu-mi in perna, când intra mama și îmi zice ca orice părinte iubitor
- Fa copil idiot, nu ți-am zis sa duci gunoiul? Marș acum și du-l ca se impute mai rau casa.
Ma duc furioasa și iau gunoiul și merg afara sa îl duc la tomberon. Au trecut vreo doua luni de când nu am mai iesit afara din casa, doar ca sa ma duc la scoala. Nici nu am realizat ca a venit vacanța de vara. Super... mai mult timp sa îmi tai venele🤗.
Când ma întorc acasa, văd pe telefon ca am primit un mesaj de la cineva. O. M. F. G.... E DE LA VLAD MUNTEANUUUUUUUUUUUU
"- De obicei eu nu vorbesc cu fane, pentru ca sunt prea valoros ca sa le acord atenție. Dar tu ești sexi. 😘*emoji de cocalari*"
Am început sa sar in pat de fericire!!! Pana a căzut patul. Atunci intra mama in camera
- In pizda ma-tii de copil!! Din alocația ta repar patul, și iese trântind usa.
Ii răspund lui Vlad♥️♥️
"- Multumescccc! Și tu ești sexi rauuuu! Poate ne intalnim și facem nebunii😉😉"
După ma striga mama și îmi zice:
................
.......,..........
CITEȘTI
Cumshot cu Vlad munteanu♥️♥️♥️♥️
FanficEu sunt Maricica și o sa va prezint povestea ADEVARATA despre cum am făcut "friki friki pana îți demolez rinichii" cu idolul meu, Vlad munteanu