Perspectiva lui selly
Cum pula mea am lasat-o pe nebuna asta insarcinata? De doua ori dacă am babardit-o și am avut și prezervativ. Baga-mi-as pula sa îmi bag. Dar ce o sa zica ai mei? Trebe sa ii sun sa îmi trimită bani sau dacă nu ma fac travestit și ma angajez la bordel. Cica femeile cu pula is la moda acum. Am belit pula. 11 copii.
Convorbire telefonică
- Da copile ce pula mea ma suni acuma ca îmi dădeam o laba (mama lui selly)
- Mama? Tu ai pula?
- Nu ma lua pe mine la întrebări și zi ce dracu ai patit ca nu am timp.
-Pai am o problema...
- Stiam ca ești gay și ca Gami e sclavul tau sexual. Dar nu e o problema. Te accept asa cum ești, ca asa e și taica-tu.
- Nu mami ce dracu. Ți-am zis ca ne-am futut doar o singura data. Și nu sunt gay pentru ca am lasat-o pe Maricica insarcinata.
- Înainte sa îți zic cât de handicapat ești o sa te intreb cine pula mea e Maricica.
- O vecina pe care am futut-o când a inselat-o Vlad care este iubitul ei.
- Și ea e acum impreuna cu Vlad?
-Da...
- Baiatul ăsta ți le fura pe toate. De asta ai rămas atâta timp virgin.
- Dar eu ce sa fac?
-Fugi și nu te mai întorci?
Când aud ca zice asta încep sa fac ca o drama Queen adevarata.
-Ea este iubirea vietii mele! Nu pot sa fug de lângă ea! E oxigenul meu, aerul meu, existența mea. Trebuie sa fiu aici pentru ea. Și o sa ii arat ca o iubesc mai mult decât o face Vlad. O sa îl înfrunt.
-Vai de pula ta. Ce attention needer ești. Calmează-te dracului. Faci ce vrei dar eu nu am grija de copii. Îți trimit și eu 200 de lei pe luna ca sa nu mori dracului de foame prin Șanțuri. Da vezi ca poate ți-o iei in gura de la Vlad. Acum zi-mi câți copii sunt. 1? 2?
- ...
- Alo? Or fi aflat ăștia ca nu am mai plătit telefonul de vreo 12 ani?
- ...
-COPILE MA AUZI?
- 11!
-11?
- Da 11.
- Cum pula mea 11? Ai belit pula! Eu zic sa îl lasi pe Vlad cu Maricica și tu doar plătești pensie alimentara.
- NU! O SA LUPT PENTRU IUBIREA MEA!
- Vai de viata mea ce plod handicapat pot sa am. Poate te trezesti cu tatal fetei la usa.
- Sunt dispus la orice, atâta timp cât o sa fie a mea.
-Cocalarul dracului. Hai ca trebe sa ma uit la fifty shades of grey.
- Și eu te.... dar nu apuc sa termin ce aveam de zis pentru ca tranteste telefonul.
CITEȘTI
Cumshot cu Vlad munteanu♥️♥️♥️♥️
FanficEu sunt Maricica și o sa va prezint povestea ADEVARATA despre cum am făcut "friki friki pana îți demolez rinichii" cu idolul meu, Vlad munteanu