Acum ca a afla Mioara și ca l-am fraierit pe selly ca sunt copiii lui ( a avut un preinfarct) decid ca trebuie sa le zic părinților. Adică pana la urma poate o sa îmi trimită și ei niște bani, ca nu ar strica. Dar am destul de multe emotii pentru ca stiu ca o sa ma certe.
Iau aifonul meu.... iar glumesc in pula mea. Iau telefonul fix al lui Vlad pe care îl are de la stra stra bunica lui și îmi sun părinții. Ma gandesc sa le dau vestea cât mai repede.
- Cine e la telefon? întreabă tata cu vocea lui iubitoare care parca zice "ce pula mea vrei de ma deranjezi?"
- Sunt insarcinata! zic pe nerăsuflate fără sa îl salut.
- CE? Alina? Dar eu am scos-o la timp....
- Stai ce? Cine e Alina? Sunt Maricica.
- aaa...ăă.... pula mea. Sa nu ii zici mamei tale.
După 2 minute realizează ce i-am zis.
- CUM PULA MEA AI RĂMAS INSARCINATA! Toată ești maica-ta. AUZI MUIEREEEEE. VEZI CA ȚI-A RĂMAS PLODUL ÎNSĂRCINAT.
O aud pe mama cum vine la telefon. Deja urla ca disperata.
- EȘTI MAI PROASTA DECÂT UN STÂLP. CUM CANCERUL LUI DUMEZEU SA RĂMÂI INSARCINATA.
- Pai din greseala...
- Din greseala. Adică mergeai pe strada, te-ai împiedicat și ai căzut intr-o pula de pe drum? Dar măcar câți sunt? 1? 2?
- ...11
O aud cum își da o palma peste frunte.
- 11 prunci. Măcar de făceai și tu 12 ca sa fie număr par.
- Serios? Eu sunt insarcinata cu unspleti și pe tine te fute grija dacă e număr par sau nu? Dar o sa fie Ok. Vlad se angajează, avem alocații și l-am fraierit pe selly sa ne dea pensie alimentara. Acum e la reabilitare in spital, dar o sa fie Ok.
- CE? Nici sa nu te gândești ca ii păstrezi. Dacă afla tanti Ferendia de după colț, aia de îl are nepot pe Costeluț. Ma fac de ras in tot satul.
Când aud asta încep sa plang ca o isterica.
- HOOOO FĂ! Ca și prin telefon îți simt balele cum îți dau pe afara. E treaba ta ce faci. Dar asculta la mine. Îl faci pe cretinul de Dald sau cum ziceai ca îl cheama sa te ia de soție. Și pe toți copiii ii faci doctori când o sa crească. Sa moara de ciuda Georgeta de ne vinde lapte și Eufrosina de lângă cimitir. Barfitoarele dracu. Sa speram doar ca nu o sa te mosteneasca pe tine.
- Stai tu liniștita mama. Ca dacă nu o sa invete o sa ii pun sa stea pe boabe de porumb in timp ce ii biciuiesc și asculta 5gang. Acum mi-l dai putin pe tati.
Aceasta îl cheama pe tata și o aud cum zice " toată ii ma-sa, care sunt eu"
- Auzi tata. Mai stii ca ziceai tu ceva de Alina. Ar fi păcat sa afle mami nu?....
- Câți bani îți trebe? zice acesta panicat. Și mama e la fel de nebuna ca mine. Aschia nu sare departe de trunchi.
- 500 pe luna și nu ii zic nimic. Și ma și ajuti cu plozii.
- S-a facut. Și când cresc mari sa ii trimiti sa ma ajute sa fac vinul. Sa moara de invidie nenea Costache a lui Mărioara. Ești la fel de parșivă ca ma-ta. Hai ca nu mai am chef de tine.
Acesta îmi Închide telefonul și eu sunt extrem de bucuroasa ca o sa îmi trimită bani. A da. Și ca o sa păstrez copiii. Da, copiii pe primul loc....
Ma duc la Vlad care își tăia venele in baie sa ii dau vestea cea buna.
- Iubitule! Pot sa păstrez copiii!
Și acesta începe sa le taie și mai tare.
CITEȘTI
Cumshot cu Vlad munteanu♥️♥️♥️♥️
Fiksi PenggemarEu sunt Maricica și o sa va prezint povestea ADEVARATA despre cum am făcut "friki friki pana îți demolez rinichii" cu idolul meu, Vlad munteanu