Ce se intampla cu mine?????

660 15 6
                                    

De dimineata am început sa ma simt rau și sa ma doara burta atat de tare ca plângeam ca ultimul animal care era jupuit *daca sunt vegani aici îmi pare rau va iubesc pwp*.
        Intra printul meu Vlad și ma întreabă pe cel mai cald ton posibil:
        - CE PIZDUTA MAMEI TALE TE APUCA SA ZBIERI IN HALUL ASTA.
        eram bucuroasa ca ii pasa de mine :3 I-am raspuns pe o voce calda de domnișoara
        - MA PIS PE TINE DE HANDICAPAT CA MA DOARE BURTA DE SIMT CA MOR
        - No, atunci hai sa te duc in pat ca poate borasti in baie și o sa îmi fie scârbă sa mai vin sa ma pis
         Când s-a apropiat de mine instinctele de animal au fost activate și i-am futut un pumn de a sărit in cealaltă parte a băii. M-am dus la el și am început sa ii dau pumni și picioare.
           - VREAU *pumn* SA *picior* ÎMI * curea peste spate* ADUCI *croșeu de dreapta in maxilar* CIOCOLATTTTAAAAAAAAA * picior la ficat*
            Acesta a început sa plângă dar s-a dus ca un iubit dragut ce e doar ca sa îmi aducă ceva dulce ( pentru ca ma iubeste, nu pentru ca mai voia sa trăiască bitches). El a venit inapoi in 5 minute cu o ciocolata mare cu alune. I-am zis pe un ton liniștit.
            - Ieftinătură de asta sa ii dai lui ma-ta sa mănânce, zic și arunc ciocolata pe geam. Vreau placinta cu pește.
            - Dar tie nu îți place...
            - CINE DRACU ȚI-A PERMIS SA ÎȚI DAI CU PAREREA, zic și ii mai fut una peste calde i-au dat lacrimile. Ma supara sa îl vad trist deoarece eu ma simt rau :(
             Iubi bubi * ce cacat a fost exprimarea asta* îmi aduce placinta și o mananc ca ultima nehalita ieșită din lagărele de la auschwitz * e doar o gluma, și eu sunt ofensata de ce s-a întâmplat, nu Săriți pe mine bla bla bla câțiva sunteti prea sensibili pentru povestea asta*. După ce termin de mancat observ ca Vlad se uita foarte speriat la mine.
              - Maricica? Ești bine iubirea vietii mele? Nu pari prea Ok.
              Nu Stiu de ce dar am început sa plang in hohote:((((
              - Adică vrei sa zici ca sunt..... URATA?:((((((((
              - NU VIATA MEA..... NU INTELEGI.....
              - DECI ACUM MA FACI PROASTA? SA TE IAU EU IN PULA CU TOATĂ NAȚIA TA ȘI SA ÎȚI EJACULEZ MERCUR PE GAT. CUM ÎȚI PERMIȚI!
               După ce îl mai paruiesc odata decidem sa mergem la farmacie după un test de sarcina. Când ajungem acasa realizez ca nu Stiu cum sa îl folosesc.
               - Cu asta ce fac? Îl bag in....
              - NU! ma întrerupe Vlad. Te pisi pe el
              - Da ma pis eu pe tine nerespectosule. Te intreb eu frumos cum sa folosesc prostia asta și tu îmi zici sa ma pis pe el. Porcule.....
              - Ba tu proasto. Te pisi pe el și dacă are 1 liniuța înseamnă ca nu ești insarcinata, dacă are 2 liniuțe înseamnă ca ești. Dar dacă ești ii vina lui selly. 
               După ce folosesc chestiunea aia ma uit sa vad câte liniuțe are...............................
..............

Daaa mi-am amintit ca am și eu o carte de continuat. Nu o sa vin cu cacaturi de scuze cum ca "din cauza examenului nu am putut sa mai scriu" pentru ca nu mi-am bătut deloc capul cu examenul asta, și a decurs chiar mai bine decât ma asteptam. Consider ca mai bine astept sa îmi vina inspirația decât sa scriu un capitol de cacat și facut pe graba.
        Adevarul e ca ma gandeam ca in câteva capitole sa termin cartea. Deja e un an de când o scriu și chiar am gasit un final foarte fain. Dar, de când au venit plozii de 10-11 ani sa îmi dea hate și sa îmi zica sa sterg porcăria asta pentru ca fac wattpadul de ras, m-am ambiționat sa o continui cât de mult se poate, asa ca sa știți ca urmează încă o gramada de capitole :)))))))))
        Azi s-au întâmplat încă 2 lucruri foarte importante pentru mine * pe lângă ca mi-am luat hate de la 2 frustrate*. Am ajuns pe locul 15 in topul poveștilor despre Vlad și am facut 7000 de ochișori. Nu o sa incep cu tot felul de chestii ieftine, dar o sa va zic ca va multumesc foarte mult.

       Ma mai pun sa scriu un capitol pana deseara. Pana atunci dați follow pe insta la zappy_si_codrin_sexosii și va pup.

Cumshot cu Vlad munteanu♥️♥️♥️♥️Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum