Sevmek günümüzde alelade bir şey olmuş durumda. Herkes birilerini seviyor. Kimi çocuğunu seviyor çünkü ondan bir parça. Kimi hayvanını seviyor;köpeğini mesela ya da kedisini ve yahut herhangi birini çünkü ona arkadaşlık ediyor. Başka biri herhangi bir eşyasını... Kitabını, kalemini, kolyesini, çantasını... Gerçek anlamda sevenlerse, bu kocaman sevgi pastasında çok küçük bir dilimi kapsıyor. Ama o küçücük dilim; pastanın en tatlı, en güzel parçası bugünlerde. Herkes o küçük dilimi büyütüp pastayı daha güzel bir hale getirmek istiyor ama maalesef bunu başaramıyor. Çünkü uyguladıkları yöntemler yanlış. Çoğu,sevmek adı altında kendi çıkarlarına uygun bir ilişki yaşıyor.Bunun adı aşk ya da mantık ilişkisi değil;çıkar ilişkisi oluyor.Ve sonunda her iki tarafın da canı yanıyor.Bir taraf, çıkarları gözünü kör ettiğinden dolayı kendisiyle hiç bir ortak noktası olmayan birisiyle ilişki yaşadığı için pişman,diğer taraf ise belki de gerçekten sevdiği ve gerçek anlamda karşılık bekleyip bulamadığı için mutsuz oluyor.Ve ne yazık ki her geçen gün birileri aşka küsüyor. Halbuki, çıkarlar göz ardı edilip,beynin onayladığı değil kalbin şiddetle çarptığı, içerisinde ufak da olsa bir yaşanmışlık olan ve ortak paydalarda buluşulan bir ilişki kurulsa, pastadaki dilimimiz bulaşıcı bir hastalık gibi bütün pastaya yayılır.İşte o zaman herkes birbirini gerçek anlamda sever.Çıkarlardan uzak,kalplerin birbirleri için attığı,sevenlerin birbirlerine karşı olan saygı ve sadakatlerinin pekiştiği,mutlu birliktelikler ve uzun süren evlilikler olur.Bu yüzden karşımızdaki insanı gerçek anlamda sevelim ve ona olan bağlılığımızı ona hissettirelim ve onu daima sahiplenelim...
DAİMA SEVMEK VE SEVİLMEK DİLEĞİYLE...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dilin Kemiği Yok Ki!
RomanceBeni anlamak için tanımak gerekir. Beni tanımak için ise gönlümden geçenlerin bilinmesi gerekir. Yani kısacası aşk, sevgi, ilişki konusundaki düşüncelerimin hepsini burada okuyabileceksiniz. Ne olursa olsun daima sevmek ve nadiren de olsa gerçek a...