-Abel! spun si mici lacrimi imi apar in coltul ochilor.
-Micuta Kim, cum mai este bebele?spune cu un zambet cald.
-E bine Audrey. E cam rea si energica. Zici ca am 2 copii.spun in gluma si incepem sa radem.
-Buna gluma, dar cred ca Malik nu e chiar atat de...plin. spune razand, eu imitandu.i gestul,evident, cateva secund ca apoi sa imi amintesc de baieti.
-Kim, esti bine? spune Mike speriat.
-Umm..da, cred. Adică, mi.am amintit ceva..dureros.spun stânjenita.
-Atunci de ce plangi? continua el.
-Poti sa încetezi? spun vizibil nervoasa. Ah, scuze. Nu ma simt bine.maa rusinez si ma asez pe scaun.
-E ok, Kim, lasa.l. Oricum e un nesimtit. glumeste Abel facandu.l pe Mike sa se supere.
-Cineva este botos? spun amuzata si bat palma cu Abel, facandu.l pe Mike sa se faca rosu in obraji. Hai nu te enerva, era o glumă. Oricum, de ce m.ai chemat? Stai sa refolmulez. Ce caut aici?
-Voiam sa te vad? Micuta Kim. spune ca un părinte spre copilul lui de mult nevazut.
-Nu trebuia sa ma gasiti...spun incet.
-Tot timpul am stiut unde esti. spune smecher. Doar ca m.am gandit sa te vad, inainte sa nasti.
-Tata, ce e cu tine? spune Mike in gluma.
-E o amica,Mike, acum du.te la teme.maraie Abel, iar Mike se comformeaza.
Kim, ei te cauta. In toate orasele. Dar niciodata nu s.au gandit ca vei fii in Los Angeles. Ei cred ca te ascunzi intr.un oras mic, departe de lume.-Nici eu nu m.as fii crezut.spun amuzata. Abel, chiar ne.am vazut o singura data, imi pari o persoana foarte de treaba,nu stiu, incep sa tin la tine. Wow, ce deep sunt. ii fac cu ochiul, apoi el chicoteste.
-Kim, esti o persoana minunata. Din cate mi.a spus Harry. Acum, trebuie sa vorbim de Harry si Zayn. Stiu ca e un subiect sensibil, dar trebuie.
-Imi pare rau, nu pot.spun trista si ma indrept spre usa.
-Stai! spune disperat Abel. Vreau sa te intreb ceva.
-Ce? spun speriata ,dar si enervata.
-Vrei sa te muti cu mine si Mike?
-...
CITEȘTI
Let Me Love You
FanfictionKim Miller, a avut o viata obisnuita,pana s.a intamplat o nenorocire, dar care a fost unul dintre cele mai bune lucruri din viata. Ajunge sa ii cunoasca pe faimosii One Direction, dar dupa venirea sa, trupa se destrama. Fiecare o ia pe drumul sau, s...