Capitolul 7

298 10 29
                                    

Inspir si expir. Asta fac deja de o ora si nesuferita de Audrey nu vrea sa iasa. Pun pariu ca e gigantica. 

-I se vede capul! Bun! Impingeti! spune doctorul.

In sala apare o femeie blonda imbracata galant care ii sopteste ceva doctorului. Acesta aproba si revine la mine. Continua sa ma incurajeze.

-Bun! spune doctorul apoi striga asistenta. Eu imi deschid bratele si imi astept copilul, dar in schimb, primesc un anestezic.

PERS A TREIA POV

Doctorul tocmai ce i-a dat un anestezic, cum a cerut viitoarea doamna Malik. Perrie Malik. O asistenta o ia pe micuta si o duce la Perrie, care era schimbata in haine de nastere pe un pat. Acesta i-o inmaneaza, iar Perrie ii spune ca Zayn ii va da banii. Asistentele incep sa strige, anuntandu-l pe doctor ceva despre Kim. Mai are un copil. Speriat, doctorul vine sa vada ce se intampla si decid sa ii faca o cezariana, numai perfect, domnisoara Tomlinson nu va stii ca nu i-a fost luat primul copil.

Dupa cezariana, asistentele duc bebelusul in alt salon, iar dupa un timp Kim se trezeste. Speriata, se uita in stanga si in dreapta cautandu-si copilul. Incepe sa planga speriata, pana apare cineva. O figura fioroasa cu un ranjet pana la urechi.

-Audrey a plecat! Noroc ca mai ai inca un copilas! Mult noroc, papusa. spune si pleaca, facand-o pe Kim sa izbucneasca in plans mai tare.

La dracu cu toate! Era foarte speriata. Ce putea face? Nu ii putea da celuilalt copil numele Audrey chiar daca este fata. Este imoral. Dar cel mai dureros este ca iubea un singur copil, iar celalalt traia in umbra, fara rost. Incepe sa planga, gandindu-se ce mama groaznica este. Dupa un timp a gasit un nume perfect. Avril.

***

Apare o asistenta cu Avril in brate. I-o inmaneaza, iar Kim incepe sa planga, vazand-o. O sa fie o distrugatoare de inimi. Incepe sa rada de gandurile sale prostesti, apoi se mai uita inca o data la Avril. Daca a nascut gemene? Atunci stie sigur cum arata si cealalta raza de soare, care acum este ascunsa dupa un nor negru, sau blond. Dar daca nu erau gemene? Daca Audrey era de fapt un baiat, iar asta era fetita sa?

Perrie sta si se uita la fiica sa vitrega, gandinsu-se cum ar fii sa fie o mama adevarata. Se scarbeste la gandul asta si o da pe Audrey pe mana unei asistente. Aceasta bea un pahar cu apa, deoarece ii era greata propriile sale ganduri. Se tranteste pe perna si adoarme fericita ca a distrus-o pe Kim, nestiind de cealalta fetita, Avril.

Imi pare rau de intarziere, dar pur si simplu nu am mai avut cand sa scriu. Temele de vacanta si inca niste carti nu iti lasa deloc timp liber. Ah, da, si iesirile cu prietenii. Imi pare rau daca acest capitol a fost o dezamagire.

Let Me Love YouUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum