Este doar un vis..totul a fost un vis..eu de fapt..sunt eu, Kim Miller din orfelinat.
Ma trezesc buimaca si vad ca sunt in orfelinat. Am visat, parca am trait un an.
Merg jos sa mananc, cand dau de Brian.
-E un vis, asa.i?tip la Brian.
-Scuze, nu te cunosc, acum, scuza-ma.
-Nu. Nu . Nu.
A! Uite.i pe baieti! Fug la ei si ii imbratisez.
-Paza!tipa Zayn iritat.
-Femeie,n.ai mai auzit de spatiu personal sau intimitate?spune Niall, la fel de nervos.
-Da, dispari.spune tata, adica Louis.
-Eu sunt Kim, fiica ta,tata. M-ai adoptat. spun plangand.
-Hai sa mergem de aici. Revenim dupa ce pleaca ciudata asta de aici.spune Harry.3 years later
Am devenit total altcineva.
Negru
Tatuaje
Curse
Tigari
Doar am 18 ani
Nu mai depind de nimeni.Cand ajung la pista, il vad pe Zayn.
Cand ma vede se stramba putin, apoi vine la mine.
-Tu esti fata aia ciudata de la orfelinat acum 3 ani?
-Asculta, hai putin. Incepe totul. Cred va visasem, dar parea atat de real..
Deci, la 14 ani tu si trupa m-ati adoptat, Louis fiind tata. M-am indragostit de Harry,am fost cu el, ne.am certat,apoi ai aparut tu, care te.ai despartit de Perrie, apoi m-a furat cineva, am ramas gravida, dar Harry a vrut sa.l scot, apoi scoala, apoi am aflat ca cel care m.a rapit a fost fostul crush de la gradinita, mi.am facut un prieten la scoala Brian Drew iar apoi m-am dus la Harry sa ma despart de Harry, dar el era in pat cu Taylor Swift in timp ce era cu mine, apoi va.ti batut, apoi ai fugit cu mine in baie, iar Harry a spart oglinda iar un ciob mi.a taiat o vena importanta..apoi m.am trezit din vis..un an a trecut.
Dupa ce ii spun, izbucnesc intr.un plans, Zayn lunadu.ma in brate. Nu ma mai puteam opri.
-Am fost cu tine macar?
-Teoretic da. Adica prima oara cand v.am vazut prima data pe toti, tu mi.ai atras atentia..
-Off, Kim. spune el cu ochii umezi. Nici.macar in vis nu l.am vazut plangand..DE ACUM O SA SCTIU INCLINAT
BOOM
CITEȘTI
Let Me Love You
FanficKim Miller, a avut o viata obisnuita,pana s.a intamplat o nenorocire, dar care a fost unul dintre cele mai bune lucruri din viata. Ajunge sa ii cunoasca pe faimosii One Direction, dar dupa venirea sa, trupa se destrama. Fiecare o ia pe drumul sau, s...