Volumul 2- Capitolul 1

477 34 14
                                    

M.am trezit somnoroasa cu gandul sa imi gasesc un loc unde sa fac niste bani. Nu cred ca imi vor ajunge cati am gasit in buzunar.
Ma ridic si merg in bucatarie sa imi fac o cafea si omleta. Luna asta Zayn ma tot suna, lasandu.mi mesaje care imi dau de inteles ca nu e de bine. Dar nici Harry nu s.a lasat mai prejos. Apelurile sale sunt din 20 de minute in 20 de minute si mesajele vin cu miile.
Incep sa ma simt prost pentru ceea ce am facut..a fost un gest exagerat, dar care ma ajuta. Nu mai vreau sa fiu fetita rasfatata a celebrului Louis Tomlinson, care a fost cu Harry Styles,apoi cu Zayn Malik apoi,  da..
Un sunet imi intrerupe gândurile. Un mesaj. Pentru prima data merg sa vad ce e cu el.
Harry: Buna dimineata, frumoaso. In 5 minute te sun, fii pe faza. De fapt,de ce spun asta? Tu nu vei vedea mesajul si nici nu imi vei raspunde la telefon. Kim..eu nu am incetat sa te iubesc.. Dar totusi, sper sa nu de indepartez. Oh,au mai ramas 2 minute. Vorbim peste, oh, un minut :x.

Dupa ce am citit mesajul, pe ecran a aparut numele sau. Tematoare, am dat pe bulinuta verde, apoi vocea sa cristalina s.a auzit.

-Kim?

-Harry..spun aproape plangand.

-Baieti!spune entuziasmat.

-Nu..te rog..vreau sa vorbesc cu tine.spun incet.

-Bine. Lasati! Cum de mi.ai raspuns? De ce? Si Zayn te suna. Mesajul de mai devreme a fost mai negandit decat celalte, pe care le pot numi romane, deci-

-Harry, stop.spun amuzata. Sunt bine, la fel si Audrey.imi mangai burta. Peste 3 luni vine.

-Kim, unde esti?spune trist.

-Nu pot, Harry. Am nevoie sa stau singura,  ma urasc. Urasc ca va fac asta, dar urasc cel mai mult crizele mele.spun incet.

-Ce crize? spuse terifiat.

-Harry..nu am putut trece peste chiar atat de usor. In a doua saptamana, toate traumele de cand am venit la voi s au revarsat. Pana saptamana trecuta, pur si simplu incercam, inconstienta, sa..spun luand o gura mare de aer.

-Sa?spuse curios.

-Sa ma sinucid.

OMG HARRY LMA PLANG AI ÎMBĂTRÂNIT
PLANG ASA MULT
ASHDJLEX
Anyway
Am ajuns la volumul 2 cu ajutorul vostru, nu pot sa cred. Nu voi scrie un roman bcs nu veti citi.
All my love :x

Let Me Love YouUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum