Eram in pat cu Avril si ii uscam parul scurt. Maine implineste o luna. Nu va fi ceva mare. Doar eu si cu cele trei persoane care imi formeaza : Selena, Abel si Mike.
***
-Avril! tipa Mike fugind spre bebelusa. Incepe sa o pupe peste tot, aceasta chicotind si dand usor din picioruse.
In usa apar Selena si Abel cu niste fete fericite. Fug spre Selena si o imbratisez. Nu am mai vazut-o de o saptamana. Am aflat doar acum 2 zile ca Selena e insarcinata in 3 luni. Cica e surpriza dar Abel si-a dat drumul la gura. Ei doi au stabilit ca il va chema Xander.
-La multi ani, sotia mea! spune Mike sarind in sus, invartind-o si aruncand-o le Avril, ea razand fericita.
-Eu cred ca Edward este sotul ei. intervine Selena razand.
Edward era fratele lui Mike, erau din aceeasi mama, doar ca acesta era acum la mama sa si avea un an.
-Tu bebica, ma inseli cand suntem impreuna de trei saptamani? De aniversarea noastra? incearca Mike sa lara rănit. Si mai ales, cu fratele meu! Of, tu, mi-ai frant inima.
Mike o lasa pe Avril jos si se pune in fund cu genunchii la piept si se preface ca plange.
Avril se duce la el si il loveste peste cap cu palma.
Toti radem, iar Avril se uita la el, apoi plange.-Stai bebica, nu te supara. Hai la amantul Mike. Avril bate din palme, oprindu-se din plans.
-Baieti, eu merg sa cumpar niste suc, fix de el am uitat. spun amuzata.
-E ok, Kim, mergi linistita. Noi vom avea grija sa nu faca Mike ceva...prostii. spune Abel si il bate pe fiul sau peste spate.
Ies pe usa razand si cobor cu liftul.
Ajung in cateva minute la magazin.
Dupa ce am luat mai multe sucuri, m-am îndreptat spre casa. Dar am inghetat. Era chiar...Aici se incheie capitolul, imi pare rau ca v-am lasat in suspans si nici nu o sa mai postez un timp.
Glumesc.
CONTINUĂ LECTURA
Era chiar Harry. Am scapat tot pe jos si am inceput sa plang tare. Aceasta si-a îndreptat atentia spre mine si a alergat la mine.
HARRY'S POV
FLASHBACK
-La dracu! Nu o gasesc! tip spre Abel care ma privea trist.
- Ti-am spus ca a disparut de pe fata Pamantului, dar tu nu ma intelegi. Dar mai e o chestie. Si Zayn cu Perrie au disparut. Daca nu v-ati dat seama. spune Liam sarcastic.
-Eu cred ca sunt undeva intr-un club, e 1 noaptea. spun eu.
-Bine punctat. Si pe noi ne-au lasat cu bebele ala care cica e om. Eu tot cred ca este o gogosica. spune Niall lingandu-si buzele.
-Calm, Niall, calm. spune Louis, punandu-i mana pe cap.
-Ce dracu, Louis? spune acesta ridicandu-se.
Am iesit pe balcon si m-am asezat pe un scaun cu (,) capul in maini.
***
-Vom incepe sa cautam prin orase. spune Louis.
-Eu voi cauta. Nu trebuie sa va car si pe voi in orasele in care merg, oricum daca o gasesc, va sun.
-Eu nu sunt de acord. spune Zayn ridicandu-se in picioare. Eu o caut pentru ca e presupusa mea iubita. face ghilimelele cu degetele.
-Sa mori tu. Tu ai ranit-o, fraiere, ti-a trecut tura. spun batjocorindu-l.
-Eu? Doar nu eu am inselat-o cu Taylor Swift? Sau eu? Nu imi aduc aminte. Poate ai mai inselat-o si nu iti aduci aminte, ca la cate femei ai tu, doar numarul nu il poti tine minte. scuipa Zayn cuvintele.
-Si Perrie? spun enervat. Ce problema avea, atat timp cat el era cu ea, eu sa stau si sa plang singur?
-Nu o baga pe ea. Nu are nicio vina.
-Evident, dragostea nu e de vina.
Perrie se uita trista la mine, apoi izbucneste in plans, mergand in camera ei si a lui Zayn.
PERRIE'S POV
Avea dreptate. O faceam doar din dragoste. Zayn m-a rugat sa fac toate astea, iar eu ca proasta, l-am ascultat. Am distrus inima unei biete fete îndrăgostite. Ah, iar ma gandesc la asta.
HARRY'S POV
Am inceput cu L.A-ul. Mi s-a parut cel mai bun loc, in plus, acolo aveam cunostinte.
***
-Merg eu pana la magazin sa iau niste bere! ma ofer eu. Adevarul e ca vreau sa ma mai plimb prin oras.
Am intrat intr-un magazin de langa niste zgarie-nori. Era un magazin mare.
Cand am ajuns la casa, am auzit cum a cazut ceva, apoi o persoana cum se lasa in jos si plange. Am recunoscut parul, acum mai scurt si corpul micut.
Am fugit spre ea, aruncand toate lucrurile si imping pe toti.
Am imbratisat-o strans si am imceput sa plang.Am luat-o ca pe o mireasa, alergând din magazin.
Ne-am asezat pe o banca si i-am soptit privindu-i chipul plin de lacrimi, ca al meu:-Te iubesc.
Acum chiar am terminat capitolul. Va multumesc ca imi sunteti alaturi...intr-ul fel. Va iubesc mult ♡.
CITEȘTI
Let Me Love You
FanficKim Miller, a avut o viata obisnuita,pana s.a intamplat o nenorocire, dar care a fost unul dintre cele mai bune lucruri din viata. Ajunge sa ii cunoasca pe faimosii One Direction, dar dupa venirea sa, trupa se destrama. Fiecare o ia pe drumul sau, s...