Dostluk Zamanı.

1K 12 4
                                    

İnsanlar her zaman hayatlarının kötü olduklarını söylüyorlar.Ama bir gerçek var ki hayat kötü değil.Biz hayatı kötü yapıyoruz.

Ben Merve.Benim hayatım mükemmel.Okulu istemesemde,orayı seviyorum.Çünkü orada benim arkadaşlarım var.Bir örnek vermek gerekirse ; SUDE onunla gülüp eğleniyoruz ve kimse bize engel olamaz.Sude hayatımda gördüğüm en mükemmel arkadaş.Biz dostuz ve bizi kimse ayıramaz.Sude'nin sevdiği çocuk Berkay.Berkay Sude'yi gerçekten mükemmel bir şekilde mutlu ediyor.Neyse bu kadar yeterli.

Merve'nin ağzından ;

Okula gitmek için yine uyanamamıştım.Sude benden önce kalkıyor ve genellikle evlerin bizim eve gelip beni uyandırıyordu.Bazen Sude'nin deli olduğunu düşünüyordum.Nasıl o uykuya kıyabiliyor ? Sude gelmemişti bugün bizim eve.Annem kaldırdı beni .Kalktığımda saate baktım 6:30 du .Annem odadan çıktığında kafamı yastığa koyarak uyumaya çalıştım.Uyuyamadım.Kalktım ve okul için hazırlandım.Babam beni bırakıcaktı.Onu kaldırdım o da hazırlandı ve yola çıktık.Araba ile ilerlerken etrafı seyrediyordum.Arabanın içinde başka ne yapılabilir ki ? Okula geldiğimizde yine herkes ayrı bir yanda bağırıp çağırıyordu ve bağırmalarından nefret ediyordum.Okula girdiğim gibi gözüm Sude'yi arıyordu nerdeydi bu kız ? Gelmemiş miydi yoksa ? Ölürdüm.İçeri girmek için zil çalmıştı.Sınıfa girdim.Sude yanımda oturuyordu ama bugün gelmemişti.Şimdiden sıkılmaya başlamıştım.Okuldan çıktığımda ona göstericektim.Duvarlar üstüme üstüme geliyordu.Öğretmen derse girmişti.Sözlü yapmasın diye dua ediyordum.Yine sıkıcı bir şekilde anlatıyordu şimdiden bunalmıştım.Sonunda tenefüs zili çalmıştı.Sude yokken kendimi çok yalnız hissetmiştim.Bir kenara geçip oturdum ve zilin çalmasını bekledim.Artık okuldan kaçmayı planlıyordum.Karnım ağırmış gibi yapıcaktım.Her zaman işe yarar.Numarayı yapmaya başlamıştım.Derse girdik öğretmen 5 dakika sürmeden beni fark etti.''NE OLDU?'' diye sorunca düşünmeye başladım ve şöyle dedim ''SABAH YEDİĞİM BİR ŞEY DOKUNDU HERHALDE'' müdür yardımcısına git ve izin kağıdı al .Yarın seni böyle görmek istemiyorum dedi.Müdür yardımcısı önce inanmadı ama bana izin verdi.Ve okuldan çıktığım gibi koşarak Sude'nin evine doğru yol aldım.Yolda gözlerim dolmuştu düşünüyordum ''YA SUDE'YE BİR ŞEY OLDUYSA?''diye.Evlerine yaklaşmıştım.Evlerinin önünde bir kamyon gördüm.Neler oluyordu acaba.Yoksa,yoksa Sude'gil taşınıyorlar mıydı ? Buna izin veremezdim.Daha hızlı koşmaya başladım.Berkay okulda kalmıştı.Kesin o da merak edicekti.Okuldan çıktığında arardım onu.Evlerine yaklaştım.Sude'yi gördüm ve sarıldım.Bırakmadım galiba Sude'nin Kemiklerini kırıyordum.

Dostluk Zamanı.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin