Ne öğrendim biliyor musun?

75 12 3
                                    

Hayatta bir umudunuz olmalı değil mi ne fazla yada az illaki birazcık olmalı.Diye düşünür çoğu insan ama ben öyle değilim niye mi öldürdüler benim umudumu sürdürdüler beni kötü yaptılar ve simdik bilmiyorlar ki bedelini kendileri de aynı şekilde ödeyecekler. Hayatı yaşayıp umutlu olmak kanısına varmak yerine ben hayatın siyah olduğu kanısına varıp asla o siyahliga umut sokmamayi yani mavi olmamayı karar kıldım ve en sevdiğim renkler listesinin başından moru itip siyahi koydum çünkü hayat siyahti ve insan ne yaparsa yapsın o siyahliga kendi önünü görecek biçimde aydinlatabilirdi asla dünyanın siyahligini silemezdi ve bende öyle yapmalıydım hayattan ders alırken kimseyi yanima almamalıydim çünkü benim ne arkadaşlara ne aşka ne de sevgiye ihtiyacım vardı sevgim hırsım bana yeterdi ve bu hırsımla mücadele ederek hayatı yasayabilirdim ve kendi önümü görerek karanlığı geçip aydınlığa ulasabilirdim ne benim onlara ihtiyacım vardı nede onların bana çünkü insan hayata ,hayatla başa çıkabilmek için gelmişti ve bu yüzden sınanıyordu asla gereksiz ve öldüğünde silinip gidecek olan hayaller ve umutlara kanmamaliydi ve o ölünce arkasından onu sevenleri üzmemeliydi bence insan. Bu yüzden baglanmamaliydi kimseye körü körüne o olmadan yaşayamam demeyecekti dememeliydi ışte çünkü bunu yapardı yaşardı o olmadan ve bir gün ölür onu unuturdu her insana da bu olmiycak mıydı ne gerek vardı acılarla yaşamaya ve acılarla kendini sıkmaya bu hayatın karanlığında zaten herkesin bir âcisi yok muydu neden birde kendinin ki eklensindi ki bu acilara ?
Sevmek yada aşık olmak neydi onun için uğruna canını vermek yada her gün onu düşünmek miydi karanlığında ona yol göstermesini mi sağlamaktı onun canı yanınca kendi canının yanması mıydı hayirrr!!!
Bunlar sadece yanilgiydi aşk demek karşındakini karşılıksız sevmek ondan birşey beklememektir o sana ne derse desim kalbini kırılmasına izin vermemektir güçlü olmaktır aşk hatta aşk siyahın üstünde kırmızı bir gül gibi açmasıdir   kalbinde büyütmektir ve onun caninin yanmamasi için kendinden ödün vermektir ama bir kez daha söylüyorum aşk onun canı yaninca kendi canımizin yanması değil onun caninin yanmamasi için kendini feda etmektir hatta bazen en büyük hataya yer açıp karanlıkta umut olmasına izin vermektir ...

Bunları okurken ağlıyor yada üzülüyor hayatini düşünüyor olabilirsin sana yazıyorum bunları ne zaman güçsüz olursan oku ve akillan diye anlatıyorum bunları sırf aşk için kendini kaybetme çünkü inan bana başkası için kendinden vazgececegine kalbini kır hatta sök daha iyi çünkü kalbini zaman tamir eder ama eski seni zaman geri getiremez bunu bilerek yaşa ve de asla başkasının senin umudun olmasına yada karanlıktaki ışığın olmasına izin verme çünkü inan bana sonunda kırılan hep sen olacaksın
Önünde iki seçenek var:

Kendini kaybedip karanlığında birinin umut yada ışık olmasına izin vermek
(Aynı bir aptal gibi bana göre )

Yada karanlığında ilerleyerek sadece kendini kendinin yolunu aydınlatmak ve de kendinden başkalarına ödün vermeyerek siyahın kızı olmak

Sen hangisinin aptal bir aşık mi yoksa karşısında herkesin eğilmek zorunda olacağı bir güç mü?

(İnan bana sana yaşama sevincini kaybet demiyorum ama bunu sana iyiliğin icin söylüyorum ya kendinden yada ondan vazgeç biliyorum bu çok zor ama yapacak bir şeyin yok ışte hayat bu kadar acımasız geriye onun sunduğu yollardan birini seçmek kalıyor ve bu sana kalmış aklını kullan ve inanki kalbine sorma sevinçle ve hırsla yapmaya devam et çünkü sen ondan daha iylerine layiksin )

Evet siz su anda benim ne kadar acımasız olduğunu düşünüyor ve hayata kötü baktığımı sanıyor olabilirsiniz ama ben aslında tam tersinin tıpkı kapak resmi deki gibi bana nasıl davranirlarsa bende o yönümü gösteririm onlara.
Mesela ben hayatında hep sevecen umutlu ve en önemlisi yaşamanın tadını bilen biriydim ama birileri bu umudu söndürdü ve külleri kaldı geriye ellerimde ve benimde su ama kadar öğrendiğim birşey varsa intikamımı alacagim ve inlara asla aydinlik tarafimi gostermeyecegim onkar karsilarindaki kişiye nasıl davranirlarsa bende onlara aynen öyle davranırım size baştan soyliyim bu dünya adaletsiz ve onu adaletli yapamaz kimse herkes farklı düşünür ve bende karşımdaki okisilere kısasa kısas hodri meydan diyorum ve o yüzden duygularımı sizlerle paylaşıyorum
Size de tavsiye ederim onlar nasıl biri istiyorlarsa siz de öyle olun hadi sağlıcakla 🌟

BİR TAVSİYE Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin