Her gün yaşadığım yoğun çalışma temposu beni yoruyordu. Her zaman kendi ayaklarımın üstünde durmak zorundaydım. Ailemden uzak ve yabancı olduğum bir ülkede yaşamak cidden çok zordu.Sabah nasıl uyandığımı bilemeden hemen kahvaltı masamı hazırlamaya başlamıştım. İşe yetişmem gerekiyordu. Kahvaltılıkları tek tek ve hızlı şekilde masaya yerleştirirken telefonum çaldı.
Hyunwoo arıyordu. Cidden benim için önemli bir insandı ne zaman başıma bir iş gelse hep o koşardı, ailem yokken bana aile olmuştu.
"Hyunwoo oppa efendim?"
" (adın) Bugün şirkete gelmene gerek yok. Nedeneni sorma, gününü geçir. Görüşürüz.
" Görüş-ürüz "
Nedeneni merak ediyordum fakat takmamam gerekiyordu.
Bugün biraz olsun rahatlamak için dışarıya çıkmaya karar vermiştim.
Üstüme pantolon ve göbeğimde bir tişört geçirdim. Kore de çok fazla gezmek için dışarı çıkamıyordum sonuçta buraya Türkiye'den çalışmak için gelmiştim.
(fazla mı değişik oldu dprkdpe)
Ayakkabılarımı giyip korenin o güzel sokaklarında yürümeye başladım. Düşündüm ki cidden hayatın güzelliklerini farketmemişim, evden işe işten eveydi hergün.
İçimdeki o kötü hisleri atmaya çalışıyordum ama hâlâ derinliklerde mutsuzluklarım vardı. Bu da hayatın acımasızlığıydı ve buna katlanıp güçlü kalmak zorundaydım.
Bir kafeye oturup kahve siparişi verdim. Gün boyu ayakta durmamı az da olsa sağlayan kahveydi.
Siparişim hazır olduğunda getiren garsona eğilerek selam verdim ve kafedeki televizyondaki habere bakmaya başladım." BIGBANG'den TOP kaza geçirdi! "
Bigbang in kim ve ya ne olduğundan haberim yoktu. Tek bildiğim ******** hastanesinde o kişiye acil kan lazım olmasıydı.
Hemen apartopar bir taksi bulup taksiye bindim ve hastanenin adını söyledim. Seul civarlarında bir hastaneymiş.
Onun kan grubu 0 rh- ve benimkide öyleydi. Cidden çok zor bulunan bir kan grubuydu ve tek dileğim bir insana yardımcı olmaktı.
Taksiye parasını verip arabadan indim. Hastanenin kapısına doğru koştum ve içerideki danışmaya sordum. Kime lazım olduğunu unutmuştum, adını hatırlamıyordum. O sırada ismi anons edilmişti. Hemen kan alma odasına girip kanımı verdim.
Kanımın uygun olması için dua ediyordum.
Hastanenin içinde turluyordum. Sonuçların çıkmasını bekliyordum.(3 saat sonra)
Kanımı verdiğim kişinin odasının önünde bekliyordum kanlarımız uyuşmuştu.
İçeriden koruması ya da bi akrabası olduğunu düşündüğüm birisi çıkmıştı." Ah şey merhaba. Sanırım benim arkadaşıma kan veren kişi sizsiniz. Bunun için hepimiz minnettarız" demişti ingilizce bir şekilde. Koreli olmadığımı anlamıştı.
Ona korece bildiğimi söylemiştim." Özür dilerim korece bildiğinizi bilmiyordum. Eğer isterseniz arkadaşım sizinle görüşmek istiyor. Onu hayatta tutanın kim olduğunu merak ediyor. Lütfen gelebilir misiniz? "
" Ah tabiki "
İçeri girdiğimde sedyede bitkin bir şekilde yatıyordu. Beni gördüğünde gözleri parlamıştı ve birden dik bir şekide kalktı. Başımla selamladım ve koltuğa oturdum.
Diğer arkadaşları kalabalık olmasın diye odadan çıkmışlardı.Adam cidden çok yakışıklıydı, bu halde bile..
" Bana yardım ettiğiniz için teşekkürler" dedi sert ses tonuyla.
Bu adamı tanıyor gibiydim. Galiba aynı şirkette çalışıyorduk ama ben o bölümde olmadığım için onlarla bi ilgim yoktu.
" Adınızı öğrenebilir miyim? "
" Sahne adım TOP. Gerçem adım Choi Seung Hyun. "
" Benim adımda (adın) "
" memnun oldum. "
Evet. TOP. Bu ismi şirkette bir çok kez duydum. Bazı dosyaların çevirmenliğini yaparken içinde ismi geçiyordu. Ne kadar mükemmel birisi olduğu...
" Sen bizim şirkette çalışan yabancı kızsın değil mi? Senden çok bahsediliyor. "
" Ev-et öyleyim. "
" Peki, artık görüşmemiz için daha fazla sebep olucak. " dedi ve sırıttı.
Artık gitmem gerektiğini anlayıp kalkmaya yeltendim.
Arkamdan;" Bana telefon numaranı ver. Karşılığını alacaksın. Vermezsen şirketten atılabilirsin. "
Neden bu kadar kötüydü şimdi bu? Ben ona iyilik yapmışken?
Telefonunu masanın üstünden aldı ve bana numaramı yazmam için verdi. Kendi numaramı değilde başka numara yazarsam olacakları düşündüm, beni illaki bulacaktı. Kendi numaramı yazdım ve telefonu eline verip odadan hızlıca çıktım.
Hastanenin kapısından bir taksi durdurup eve doğru gitmeye başladım.
Eve geldiğimde ılık bir duşa girip yatağıma uzandım. Yüzü ve konuşmaları aklımdan çıkmıyordu..
ㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡ
Yeni bölüm Top ileee!
İstediğiniz üyeyi yazın 3'ü olmak şartıyla çünkü diğer üyelerle yazdım.
-Taeyang
-Daesung
-SeungriYorum atmayı ve vote'lemeyi unutmayın.. 💕
xoxo
-choiraewon
👑💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BIGBANG ile Hayal Et •
Fanfiction''En azından hayal etmekte özgürüz.'' BIGBANG İLE HAYAL ET 👑