Tüm günün dans etmekle ve şarkı söylemekle geçiyordu çünkü bunu çok seviyordun. Evindeki bir odayı dans odası yapmıştın.Sabah uyandın ve yatağın diğer ucuna baktın. Sevgilin bugün erken çıkmış olmalıydı. Ona mesaj atmak için telefonunu eline aldın ve kilidi açtın, Taeyang'dan mesaj gelmişti.
Bunu gördüğünde yüzünde bir tebessüm belirtmişti.
Yataktan kalkıp elini yüzünü yıkadın ve aşağıya kahvaltı masasını hazırlamaya indin. Taeyang'ın evi olduğu için sabahları hazır kahvaltıya alışıktın, her sabah o hazırlıyordu sizin için. Klasik türk kahvaltısı ettin ve biraz müzik dinlemeye başladın.
BIGBANG-Loser
Cidden bu şarkıyı çok seviyordun ve Taeyang'ın sesine ve kendisine ayrı bir aşıktın ve onunda seni sevdiğini çok iyi biliyordun.Şarkı dinlerken zaman çok hızlı geçmişti. Buluşacağınızı unutmuştun bile. Üstünü değiştirip dans odasına geçtin. Ve müziği açtın, Bigbang-bang bang bang.
Kendini müziğin akışına bırakmıştın ve gerçekten çok iyiydin dans konusunda.
O sırada Taeyang sessiz bir şekilde eve gelmişti. Bütün evi aradı ve en sonunda dans odasına baktı. Senin onun geldiğinden haberin yoktu ve sen hâlâ dans ediyordun. Şarkı bittiği sırada Taeyang gelip arkandan sarıldı ve boynuna öpücük kondurdu (feels geçiriyorum sldkepdl)
Sende çok şaşırmıştın ve önünü dönüp sarıldın.
(Sen) : Ne zamandan beri burdasın geldiğini haber versene... Bütün dansımı izledin.
Taeyang: Uzun zamandır burdayım ve cidden çok iyidin bebeğim benden de iyiydi.
(Sen) : Kimsenin senden iyi olabileceğini düşünmüyorum. Herneyse içeri geçelim mi?
Taeyang: Sana sürprizim vardı. Unuttun mu?
(Sen) ; Aa evet haklısın ben onu tamamen unutmuşum dalgınlıkla. Sen aşağı in ben hazırlanıp geliyorum.
Deyip yanağına buse kondurursun.Odana geçip Taeyang'ın yeni aldığı kıyafeti giyersin. Hafif bir şekilde makyajını tamamlarsın ve aşağı inersin. Taeyang aşağıda bekliyordur ve ayakkabılarınızı giyip arabaya binersiniz.
Taeyang: Yanımızda gezen küçük küçük Taeyang lar olmasını istermiydin (adın)?
Sen: Çocuktan mı bahsediyorsun? kkkkk bilmem belki olabilir.
Taeyang sırıtıp kafasını sallamıştı.
Seni ıssız bir yere getirmişti. Burası bir evdi ve kocaman bir bahçesi vardı. Elinden tuttu ve evin bahçesine girdiniz. Arka tarafa geçtiniz ve Taeyang orada durdu.
Birden önünde durdu ve cebinden yüzüğü çıkardı, diz üstüne çöktü.
Taeyang: Benimle evlenir misin?
Sen ne diyeceğini bilmiyordun. Büyülenmiştin adeta. Onun umut dolu yüzüne baktın ve normal bir sesle 'evet' dedin.
Yüzüğü parmağına taktı ve birbirinize sımsıkı sarılmıştınız. Taeyang seni öpüyordu ve sende karşılık veriyordun. Dudaklarınızı ayırdığınızda birbirinize gülerek baktınız.
Taeyang: Seni seviyorum!
❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌
Bir bölümün daha sonuna geldikk
Beğendiyseniz Vote ve yorum atmayı unutmayın 💜
İstek varsa aşağıya yoruma yazabilirsiniz 💕
Şuraya da bu güzelliği bırakıyorum 💘
-choiraewon
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BIGBANG ile Hayal Et •
Fanfiction''En azından hayal etmekte özgürüz.'' BIGBANG İLE HAYAL ET 👑