DAESUNG

1.1K 38 8
                                    

Boşluklara adınızı koyun <3

•••••••••

Daesung ile çok yakın arkadaştınız. Liseden beri tanışıyordunuz ve aranız çok iyiydi,birbirinizin dertlerine çare oluyordunuz,sırlarınızı paylaşıyordunuz. Açıkçası senle yakın olan ve güvenebileceğin tek insandı.

Sabah kalktıktan sonra banyoya gidip elini yüzünü yıkadın. Odana geri döndüğünde telefonunu eline alıp tekrardan yatağa uzandın. Telefonun kilidini açmanla beraber yüzünün gülmesi bir olmuştu.
Daesung sana günaydın mesajları atardı her sabah ve bu sabahta atıp yine şebekliğini konuşturmayı unutmamıştı.

Daesung sana günaydın mesajları atardı her sabah ve bu sabahta atıp yine şebekliğini konuşturmayı unutmamıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Dae kıza prenses falan diyor öyle anlaşıyor onlar boş verin kanka onlar skdkspd)

Dediği gibi hemen Daesung'u aradın. Telefon birkaç saniye sonra hemen açılmıştı.

(Koyu yerler Daesung'un konuşmaları)

- Sonunda mesajımı gördün demek bende merak etmiştim.

- Üzgünüm Dae haftasonu olunca biraz fazla uyumuşum heheh.

- Neyse iyisin değil mi?

- İyiyim oppa merak etme.

- 1 saate falan seni almaya gelirim şarkıya çalışmak için. Benim evimde çalışacağız bu sefer.

- Anlaşıldı hadi görüşürüz.

Daesung senin,okulda tek başına söyleyeceğin şarkıya çalışmana yardımcı olacaktı.

Dolabından, giyeceğin kıyafeti seçmiştin onları giyip saçına çeki düzen verip makyajınıda hallettikten sonra Daesung'un gelmesini bekledin.

Telefonun titrediğinde gelen mesaja baktın Daesung atmıştı. ''Aşağıdayım hadi gel''

Onu bekletmeden aşağıya indin ve arabaya bindin.
Daesung ile göz göze geldiniz ve birden sırıtarak konuştu.

- Çok güzel olmuşsun her zaman ki gibi.

- Ya tesekkur ederim Dae sende çok yakışıklısın.

Deyip kıkırdadınız. Cidden birbirinizin en iyi dostuydunuz.
( pek dost gibi değil ama neyse devam kkkk)

Yol boyunca Dae seni süzmüştü. Hem araba kullanıp hem sana bakıyordu. Sende pek şikayetçi değildin bu durumdan açıkçası.

Eve girdiğinizde Daesung hemen yiyecek birşeyler hazırlamıştı ve yemiştiniz. Sıra çalışmaya gelmişti. Sana hem dans hareketlerini gösterip hem sesini nasıl kullanman gerektiğini söylüyordu.

İkinizde çok yorulmuştunuz biraz dinlenmek için televizyonun karşısına oturdunuz ve dizi izlemeye başladınız. Çok geçmeden Daesung senin yan tarafında uyuya kalmıştı. Onun bu haline güldün ve sana bu hali çok tatlı ve masum gelmişti. Bazen ona sahip olduğun için kendini çok şanslı hissediyordun.
Belki ondan içten içe hoşlanıyordun... Son zamanlarda ona karşı hislerin çok değişmişti.

Yerinde kıpranıp gözlerini açtı ve sana şaşkın şaşkın bakmaya başladı.

- ______ uyuya kalmışım özür dilerim.

- Hayır hiç sorun değil yorulduğunu biliyordum. Ve bu arada benim gitmem gerek çok geç oldu.

- Hayır ______, gitme. Benimle biraz daha kal sana ihtiyacım var. Kötü zamanlarımda sen bana iyi geliyorsun.

- Peki seni kırmak istemiyorum.

- Ve _____ nasıl söyleyeceğim bilmiyorum ama cesaretimi şuan topladım. Hmm ş-şey senden hoşlanıyorum ________. Ve ne dersen de ya da benden kaçmaya çalış ama ben senden vazgeçmeyeceğim________.

Senin bir şey demene fırsat vermeden dudaklarına kapandı. Dudakları çok sıcaktı ve huzur veriyordu. Hiç kimsenin hissettirmediği gibi hissettiriyordu seni.
Dudaklarınızı ayırdığında yüzüne baktın.

-" Sanırım bende senden hoşlanıyorum Kang Daesung."

____________••••••••••••••_______________


Biraz kısa olmuş olabilir özür dilerim bu yüzden. ❇

Görüşlerinizi ve isteklerinizi yoruma yazın lütfen ♡

Bidahaki istediğiniz üyeyi yazabilirsiniz sizi seviyorum ♥♡ Oy vermeyide unutmayın ☆♡

melek Dae'miz ♡

-choiraewon

BIGBANG ile Hayal Et •Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin