G DRAGON

2.2K 55 20
                                    


Bugün kaydını aldırdığın lisede ilk günündü. Bi önceki gittiğin lisede öğrenciler sana zorbalık yaptığı için kaydını bu liseye aldırmıştın. Fakat buranın da oradan bir farkı yoktu ve sen bunu gidince anlayacaktın.

Okul kıyafetlerini önceden almıştınız. Sabah onları giyip saçını güzelce taradın. Kolundaki morarıklar hâlâ duruyordu. O okulda başına gelenleri unutamıyordun.

Çantanı alıp evden çıktın. Soğuk hava yüzüne vuruyordu ve sen karşılıksız kalıyordun.

Mesafe yakın olduğundan, yürüyerek gidiyordun.
Normalde varlıklı bir aileydiniz fakat baban yurt dışında olduğu için size para gönderemiyordu ve bu yüzden sen part time olarak cafe de çalışıyordun.

Okula vardın ve içeri adımını attın. Herkes sana yabancı gözlerle bakıyordu. Dersin başlamasına çok az kalmıştı ve sen hangi sınıfta olduğunu bilmiyordun. Karşıda duran 3 erkek çocuğun yanına gidip sordun.

"Ş-şey ben burda yeniyim  ve hangi sınıfta olduğumu bilmiyorum bana yardımcı olur musunuz?"

Onlar ise bana alaycı bir şekilde bakıyorlardı.

"Yeni misin? Ahaha biz burda yenileri çok severiz." dedi.

Ve dediği gibi seni duvara sıkıştırdı 2 si birden. Diğer bir kişi ise endişeli görünüyordu.
Sen nolur birşey yapmayın gibi ağzında birşey gevelerken onlar hiç te uzaklaşacakmış gibi durmuyorlardı.

Tam o sırada tanımadığın bir çocuk o iki kişiyi yerle bir etmişti. Sen şaşkınca onlara bakarken o çocuk seni kolundan tuttu ve sınıfa götürdü. Bir sınıfın önüne geldiğinizde sınıf listesinde adın yazıyor mu diye baktın. İsmin yazıyordu yani sınıfın burasıydı.

O,kim olduğunu merak ettiğin çocuk, hâlâ kolunu tutuyordu ve sinirlenmiş görünüyordu.

Zil sesini duyduğunuzda seni bir sıraya oturttu ve yanına da o oturdu.
~~~~~

Ders bitmişti. Ortama ayak uyduramamıştın.
Teneffüste temiz hava almak için dışarıya çıkmıştın. Çektiğin zorluklar ve acılar tekrar aklına gelmişti. Farkında olmadan gözünden yaş süzüldü.

Arkanı dönmeye kalktığında 'o çocuk' u beklemiyordun. Olduğu yerde sana bakıyordu.

"Oturalım mı ismini bilmediğim yeni kız? "

Halimi farketmiş olacak ki cebinden peçete çıkarıp bana doğru uzattı.
( ne kadar da titiz bir beyfendi sidşwğwşele)

" Teşekkürler. E-evet oturabiliriz"

Karşıdaki banka geçtiniz ve oturdunuz. Sen onun yüzüne bakmıyordun ama onun baktığını hissediyordun.
Lafı ilk o açmıştı.

"Adını öğrenebilir miyim? "

" Tabiki, benim adım _________. "
" Bende Kwon Ji Yong memnun oldum" diyip elini uzatmıştı tokalaşmak için.

Senden telefon numaranı istemişti. Herkese kolay kolay vermezdin. Ama bu çocukta bir şey hissediyordun o farklıydı.

Çalışma saatin gelmişti. Evden kafeye gitmek için çıktın.

Kafeye geldin ve önlüğünü giyip siparişleri almaya gittin. Siparişleri içerdiklere bildirdikten sonra dinlenmek için biraz oturmuştun.

Kapıdan 'o çocuk' gelmişti. Kwon Ji Yong.

Seni farketmemişti, görmemişti. Ve yanına bir kadın vardı. Baya güzel ve iyi giyimli bir kadındı. Köşedeki masaya oturdular. Siparişlerini benim almam gerekiyordu çünkü herkesin başka bir işi vardı.

Yanlarına sipariş almaya gitmiştin. Seni tanımıştı, güler yüzle bakıyordu ve sende ona bakıyordun.

"Siparişinizi alabilir miyim? "

" 2 tane karışık Waffle "
(cafe de waffle evet skdkeke var öyle mekanlar)

Siparişlerini götürmüştün. Çıkma saatin yaklaşıyordu. Üstündeki önlüğü içeriye asıp çıktın.

Eve varmıştın. Ilık bir duş alıp yatağa geçtin. Telefonunu eline aldın.

Mesaj gelmişti. Ondan.

" Bugün çok güzeldin. Sana bakmadan duramadım. Eğer bugün beni dikkate aldıysan yanımdaki kadını da merak etmişsindir. Ablamdı. Ve son söz olarak sanırım senden hoşlanıyorum, yarın görüşürüz iyi geceler. "

Çok şaşırmıştın. Cidden ne diyeceğini bilmiyordun. Görüldü yapmak ile yetindin.

Kafanı yastığa koydun ve onu düşünmeye başladın.

Belki içinde biryerlerde sende ondan hoşlanıyordun?

___________________________________

Yeni Bölümmmm^^

GD istenmişti. Bölüm nasıl oldu bilmiyorum birden gelişti sldkşw

Beğensiyseniz vote ve yorum atın lütfen nasıl bulduğunuzu yazın 💘 Teşekkürler..

İsteğinizi yorumlara belirtin..💕

-choiraewon


BIGBANG ile Hayal Et •Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin