Uyuşturucu gibiydin sen yada alkol gibi hem mutlu ettin hem sarhoş ettin hem de öldürdün beni anla artık bağımlın oldum senin sen gittin senin krizine girdim ihtiyacım var sana kokuna gözlerine gözlerinde kaybolmaya seni hissetmeye ihtiyacım herşeyi bakışlarına ölebilirim biliyor musun bilmiyorsun sen yağmur ol ben kelebek kanatlarım ıslansın artık uçamaz hale gelsinler ama bileyim ki aşık olduğum yağmurum öldürdü beni o zaman huzurla kapatırdım gözlerimi senin beni öldürmen benim kendimi öldürmemden daha iyi çünkü senin kollarında ölmek varken o ambulansın içinde ölmek istemiyorum eğer öyle olacaksa o ambulansta sende ol son kez sarıl bana senin hasretinden kendi canına kasdeden kıza sarıl sonkez çünkü eğer sen sarılırsan o kız ölmeyecek ilk ve son kez sarıl ona sarılda yaşasın o kız bahar gelsin ruhuna artık siyah dipsiz bir kuyu olmasın o kızın ruhu baharda kırların içinde koşan çocuklar gibi olsun ruhu bir daha canına kastetmesin onun senin sesine ihtiyacı varken o kızın sen başkalarına şarkı söyleme o ilahi sesinle yaralama beni artık evet o kız benim bunları bana sen yaptın senin sesin senin bakışların yaptı diyebilsem olsun bende yine susarım o içimde kopan fırtınaları iç sesim ve ben bileyim tamam sustum sen haklısın senin suçun değildi kendini bana aşık ettirmek benim suçum du sana aşık olmak ama öyle bakmasaydın aşık olmazdım o gözlere.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DEPRESYON OTELİ
ChickLitBu kitapta hislerimi ve içimde kopan fırtınaları yazdım bana anlatmak isteyen olursa özelden mesaj atabilir yada yoruma yazabilir