[10 cytatów, które wskazują na prawdziwość drarry]

6.8K 780 239
                                    

taki oto specjal na 10k przygotowałam c: mam nadzieję, że kogoś tym przekonam. lecim!

1. "[...] Zgredek słyszał o twojej wielkości, sir, ale nie znał bezmiaru twojej wspaniałomyślności."
~ Harry Potter i Komnata Tajemnic

Zgredek, jak widać, przybył do Harry'ego święcie przekonany, że Potter jest ósmym cudem świata.
Kto mu takich rzeczy naopowiadał?
Jak wiadomo, był skrzatem w rodzinie Malfoyów. Skrzaty raczej swoich domów często nie opuszczają, prawda?
Naopowiadać o Harrym mogli mu jedynie: Lucjusz, Narcyza, Draco, ewentualnie inne skrzaty, jeśli takowe były, ale inne skrzaty Harry'ego nie mogły znać. Lucjusz i Narcyza Pottera jeszcze wtedy nie znali, więc... zostaje Draco.

2. "- Każdy myśli, że on jest taki mądry... ten cudowny Potter ze swoją blizną i swoją miotłą.
- Mówiłeś mi to już przynajmniej z tuzin razy - powiedział pan Malfoy [...]."
~ Harry Potter i Komnata Tajemnic

Ten cytat nawiązuje do poprzedniego i potwierdza moją teorię, że Draco non stop gadał o Harrym. To musi coś znaczyć, prawda? ( ͡° ͜ʖ ͡°)

3. "Jego obsesja na punkcie Malfoya stale się powiększała".
~ Harry Potter i Książę Półkrwi

Uhuhu, Harry ( ͡° ͜ʖ ͡°) sam się skubaniec przyznał, no patrzcie.

4. "- [...] Lepiej się przebierzmy.
Harry tak był pochłonięty obserwowaniem Malfoya [...]."
~ Harry Potter i Książę Półkrwi

Zostawię to bez komentarza.

5. "Malfoy wrzeszczał i ściskał go tak mocno, że poczuł ból w żebrach."
~ Harry Potter i Insygnia Śmierci

To też zostawię bez komentarza.

6. "- Mówią, że złapali Pottera [...]. Draco, pozwól tutaj.
Harry nie śmiał spojrzeć prosto na Dracona, ale zobaczył go kątem oka [...]. Postanowił nie zdradzić się głosem, i wciąż unikał kontaktu wzrokowego z Draconem, gdy ten podszedł bliżej.
- No i co, Draco? - zapytał niecierpliwie Lucjusz Malfoy. - Czy to on? Czy to Harry Potter?
- Nie jestem pewny."
~ Harry Potter i Insygnia Śmierci

TEN HUJEK WIEDZIAŁ, ŻE TO HARRY, ALE GO NIE WYDAŁ.

7. "- Nie zabijajcie go! NIE ZABIJAJCIE GO! - ryknął Malfoy na Crabbe'a i Goyle'a, którzy już celowali w Harry'ego."
~ Harry Potter i Insygnia Śmierci

TEN HUJEK ZNOWU URATOWAŁ POTTEROWI ŻYCIE, NIKT MI NIE POWIE, ŻE TO NIC NIE ZNACZY.

8. "Nagle wśród ryku pożerających wszystko płomieni Harry dosłyszał piskliwy, żałosny, ludzki krzyk.
- Nieee! To... zbyt... niebezpieczne! - ryknął Ron, ale Harry już zrobił gwałtowny zwrot w powietrzu."
~ Harry Potter i Insygnia Śmierci

TERAZ TEN DRUGI HUJEK SIĘ OCKNĄŁ.

9. "Draco: [...] Harry zwyczajnie znowu chce się znaleźć na pierwszych stronach gazet."
~ Harry Potter i Przeklęte Dziecko

Może i nie ma tu wyraźnego podtekstu dotyczącego Drarry, ale chciałam zwrócić szczególną uwagę na ten fragment.
Draco nie powiedział tutaj, tak jak zazwyczaj, "Potter", tylko "Harry". Myślę, że jeśli chodzi o Malfoya to jest to istotna zmiana.

10. "Jęcząca Marta: [...] Cześć, Harry. Cześć, Draco. Znowu byliście niegrzeczni?"
~ Harry Potter i Przeklęte Dziecko

Wyrwane z kontekstu... No cóż, ja ufam Marcie w sprawach dotyczących jej łazienki, więc... ( ͡° ͜ʖ ͡°)



To tyle, bo cytatów miało być dziesięć C: mam nadzieję, że się podobało i z całego serduszka dziękuję za te 10k wyświetleń wbite w niecałe osiem dni. ❤

✔ fandom talksOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz