Duelul cu "darth alex"

21 3 1
                                    

Dupa cateva zile de cand arnold si-a construit sabia am aflat ca alex si tata sunt pe coruscant.
Am luat o nava si am plecat singur,cand toti ori dormeau ori participau la antrenamentele padawanilor.
Cand am ajuns acolo am vazut multe persoane fericite dar o singura persoana mi-a remarcat privirea,era alex.L-am urmarit pana la un castel din munti.
El a intrat in castel iar eu am asteptat putin pana ce sa se incinga atmosfera.
Odata intrat stiam ca ma vor astepta niste cavaleri sith deci am aprins sabia si am intrat.
Si ce sa vezi o gramada de sith-i ma asteptau inauntru.
Am fugit spre ei apoi am sarit fix in mijlocul lor apoi am inceput sa ma invart ca un titirez.Multi scapau dar cei care nu erau pe faza mureau.Pe unii i-am facut sa se omoare intre ei stand in fata lor si apoi sarind in spatele lui iar celalalt incerca sa ma omoare dar eu saream si sabia laser strapungea corpul amicului sau.
Pe restul i-am lichidat pe rand.
-eu:Frate?Tata?
-alex:Nu sunt fratele meu.
-tata:Iar eu nu sunt tatal tau.Darth alex ucide-l pentru mine.
-alex:Multumesc.
Si asa am inceput duelul cu fratele meu.
Alex m-a atacat cu o saritura si incercand sa ma loveasca la cap dar eu am barat lovitura.Alex a folosit fulgere iar eu in timp ce foloseam sabia pe post de aparare m-am gandit sa folosesc forta si sa transfer fulgerele spre el.Imdiat dupa aia am folosit forta si idea mea a mers,fratele meu era lovit de propriile fulgere.
-alex:Ucide-ma.
-eu:Nu!Esti fratele meu nu te las,deci ce zici devii jedi si ma ajuti sa il omor pe tata?
-alex:Da.Imi pare rau pentru tot!Imi pare rau ca te tachinam mereu.
-eu:Si mie imi pare rau ca am fugit fara tine.
-alex:Acum hai sa mergem.
-eu:Dar care este punctul lui slab?
-alex:Inima daca ii strapungi inima este mort.
La tata in camera.
-eu:Tata pregatestete sa mori.
-tata:Nu!Pregatestete tu sa mori!
-alex:Tata esti malefic si o sa te lichidam.
-tata:Alex?!
-alex:Da eu sunt si acum sunt jedi.
-tata:Va omor!
Apoi ne-a atacat si noi ne-am ferit, dupa care a sarit spre alex si l-a atacat dar eu am venit prin spate si i-am strapuns burta.
-tata:Ai ratat.
S-a dat jos de pe alex si m-a atacat,eu i-am barat lovitura dupa care m-am ferit el a alunecat  si i-am bagat sabia direct in inima.
-eu:Poftim.
-tata:Baieti.Sunt mandru de voi.Si asa a murit tatal nostru.

Zeatbi:Actiunea este buna?

                         Asta a fost tot
                               Bafta

Star Wars:Salvatorul cavalerilor jediUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum