Sistemul alfa

10 1 0
                                    

Gata pauza!!!!!
In acel sistem era o groaza de nave pregatite sa ne atace dar le-am simtit cu forta si am iesit din hiperspatiu chiar in spatele lor.
-eu:Foc!
Toata flota noastra a atacat si majoritatea navelor inamice au explodat.
-john:Planeta aceea este sediul lor!
-john:Si vrei sa tragem?
-eu:Vreau sa mergem acolo...
-john:Esti nebun sunt o gramada.
-eu:Noi avem un intreg sistem unde sunt cavaleri jedi si vrei sa spui ca nu ii putem imvinge?
-john:Bine,generale arnold,pregateste nava de aterizare.
-arnold:Arghhhh!(traducere:Acum!)
Am aterizat cu flota pe aceea planeta necunoscuta. Daca n-am trimis pe nimeni im sistem nu stim planeta.
-john:Gata.
-eu:La lupta!
Am atacat cu toate fortele.
Lupta decurgea c-am asa:
Eu omoram cavaleri cu stilul meu clasic de decapitare...John alerga ca descreieratu' si ucide ce prindea in cale...Arnold sarea si taia cavalerii ren in 2. Si restul se luptau vitezeste.
Dupa ce am terminat cu o escadrila am mers in inima cavalerilor ren.
-eu:Bombele!
Toti au aruncat cate o bomba si majoritatea au murit.
-eu:Inca putin!
-kylo ren:Sa vina gigantii!
-eu:Retragerea!
Am fugit caci gigantii nu fusese fotografiati niciodata dar era o veche legenda cum ca o armata de sith a fost exterminata dupa o lupta cu gigantii.
-john:Vin!
Ma uit in spate si vad gigantii ca vin spre noi.
-eu:Grabiti pasul caci nqvele sunt la 10 metrii de noi!
Am urcat in nave,le-am pornit foarte repede iar cand am plecat...o nava fusese luata de giganti.
-eu:Trageti in ei!
-john:Nu avem ce face.
-eu:Foc!
Laserele ajunsera la giganti dar era prea tarziu,100 de cavaleri ramase acolo.
Oare cati oameni va mai lua razboiul?
Seara nu puteam dormi caci:
1:Noul meu padawan avea diaree si statea la mine deci putea groaznic.
2:Ma gandeam la cei 100 de cavaleri ce probabil acum erau ucisi de ordinul ren.
3:La ordinul ren ce se formase iar republica era nepasatoare si ne punea pe noi sa luptam.
Si c-am atat.
Daca va place votati.
Vreti sa fac un test?



                            Asta  a fost tot
                                    Bafta

Star Wars:Salvatorul cavalerilor jediUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum